Morskie opowieści - finał sezonu ;-)

Lato rozgościło się na dobre i pewnie dlatego tak trudno zebrać mi się do blogowania. Niestety to ostatnie chwile tego letniego ukojenia. Już za moment znów życie zacznie pędzić nie wiadomo dokąd i po co. Ale póki co jest  pięknie i nawet pogmatwana rzeczywistość zdaje się toczyć gdzieś poza mną.  Nocne niebo rozświetlają Perseidy, w ogrodzie królują hortensje, wśród budlei  trwa nieustający motyli nalot a powietrze drży od upału. Na ochłodę mam więc dla was ciąg dalszy sznurkowej, morskiej opowieści. Z pozostałości sznurka, którego zapas dość spory się okazał wyheklowałam sobie torbę,  dla odmiany w wersji okrągłej. 

Niby wolę zdecydowanie mieć wolne ręce, czyli torbę nosić na ramieniu ale w tej wersji pasek sobie odpuściłam i przyznam, że i do takiej wersji transportowej można się przyzwyczaić. Chociaż torba specjalnie duża nie jest (około 35 cm średnicy) to troszkę się nagimnastykowałam przy dzierganiu,  bo ten tkany ścieg jest dość "niewygodny" w wykonaniu. Myślę jednak, że efekt wart wysiłku. Zresztą oceńcie sami...

 
 




 
Prawdziwy kolor jak zwykle trudny do oddania na zdjęciu, ale starałam się:-) 
Torbę posyłam do wakacyjnej odsłony zabawy u Reni>>

7 z 12

a sama w nadchodzący weekend uciekam na kilka dni naładować akumulatory dobrą energią  wśród wiejskich pól i lasów a potem... , w zasadzie nie wiem co będzie potem, więc pozostańmy przy wakacjach;-)

Pozdrawiam ciepło:-)

17 komentarzy:

  1. Olu wart jest i zdecydowanie lepiej wygląda niż zwykłe półsłupki, a i po kilku rzędach supła się zdecydowanie łatwiej, prawda:) Twoja wygląda rewelacyjnie iw jedynym słusznym kolorze;) moja ciągle nie ukończona i zostawię ją już na przyszły rok:)
    Tak po cichu liczę, że jednak dodasz ją do mojej zabawy;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją w sumie z myślą o zabawie robiłam, ale tyle mi zeszło, że po drodze zapomniałam:-) już nadrabiam:-)

      Usuń
  2. Trud został wynagrodzony FANTASTYCZNĄ torbą!!! Cudeńko. Idealna do wszystkich letnich kreacji:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wygląda Twoja morska torba. Koniecznie zabierz ją że sobą na ten "wypad", z pewnością znajdzie się okazja by się z nią zaprezentować. Miłego odpoczynku, należy Ci się. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, jesteś niesamowitą zdolniachą:))) Cudna torebka. I kolor świetny! Życzę Ci udanego odpoczynku i ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie możesz sobie przypiąć odznakę, kolejną zresztą, czyli "Mistrzyni w heklowaniu okrągłej torby" bo jest cudowna. Tak, kolor jedynie słuszny i baaaardzo wakacyjny, wykonanie perfekcyjne, a zdjęcia i nastrój posta idealnie wprowadziły mnie w nastrój wakacji, które tuż, tuż :-) Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trud się opłacił, bo torba jest cudna, kolor, perfekcja wykonania, szapo ba!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest cudna i ma śliczny kolorek :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wykonanie - równiutko i starannie. To urocza torebunia Oleńko, bardzo morska.
    Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka. Cudowny kolor. Mamy podobny gust i temat na zabawę u Renii. Ja w Lipcu przygotowałam torbę szydełkową w kolorze żółtym. Pozdrawiam serdecznie . Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam w realu i potwierdzam jej urodę.Dla mnie jestes mistrzynią szydełka, i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba, idealna na wakacyjny wypad :) Warto było się potrudzić, bo ścieg wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola sznurek to kolejna Twoja wielka zdolność. Podziwiam bo tworzywo do łatwych nie należy a przy heklowaniu nieźle się trzeba namęczyć. Ale efekt tego wart. Torba w wersji okrągłej wyszła Ci cudnie a te uszy jedyna słuszne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam sie :) cudo !!! U chylę czoła bo wiem jak sie ze sznurka supełki dzierga :) no rewelka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie powiem o.... Zatkało i tyle. Olu torba jest mega. Nie widziałam ładniejszej i to nie tylko ze względu na kolor. Wiem jak trudno się szydełkuje ze sznurka. Sama próbuję i skończyć nie mogę. Tobie wychodzi to perfekcyjnie. Zresztą a co Tobie nie wychodzi? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, jest po prostu doskonała :) Te krótkie "uszy" pasują doskonale - ogromnie mi się podobają, choć sama jestem fanką torebek z długimi uchwytami ;) przepięknie wykonana, ślicznie sfotografowana - jak każdy projekt u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ten kolor juz gdzieś widziałam.... O_o
    Kolor piękny. Urokliwy
    Wykonanie jak zawsze prima sort!


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger