Koniec panedmii...

brzmi dobrze, nawet bardzo dobrze, chociaż to myślenie życzeniowe. Chyba każdy z nas ma dosyć tego permanentnego stanu zawieszenia i wiecznej niepewności. Niestety ten optymistycznie brzmiący tytuł dotyczy tylko naszej zabawy, czyli "Koronkowej pandemii>>", którą przez cały rok prowadziłyśmy wspólnie z Anią>> i Justynką>>
Chciałyśmy odczarować rzeczywistość koronkami. Może z rzeczywistością nie bardzo się udało, ale za to przez ten dziwny rok powstało całe mnóstwo pięknych, koronkowych prac, które już za chwilkę ozdobią choinki i nasze domostwa.
Na pożegnanie z zabawą mam dziś kolejną frywolną śnieżynkę. Ze specjalną dedykacją dla osoby, którą co roku z okazji Świąt obdarowywałam frywolitkowymi śnieżynkami...
Pomysł rodził się powoli, ale za to w doborowym towarzystwie i dodatkowo, w pięknych okolicznościach przyrody.

 

 

 

 Z tych prób i błędów powstała wersja ostateczna, czyli śnieżynka "Marysia"

 


Ta inspiracja kończy naszą wspólną zabawę, ale jestem pewna, że nie kończy naszych koronkowych zauroczeń. Powstało mnóstwo cudnych prac więc mnóstwo choinek otrzyma koronkowe ozdoby, a taki był nasz cel. Sama w ostatnim czasie nie roztaję się z zimowymi koronkami a jedynie wymieniam szydełko na czółenka...






 
i odwrotnie;-)






Wzory śnieżynek szydełkowych są autorstwa Vitagul>>, były inspiracją w jednym z odcinków naszej zabawy, ale wtedy udało mi się zrobić tylko jedną wersję, a nie ukrywam, że jestem nimi oczarowana i z pewnością, prędzej czy później, powstaną wszystkie

Dziękuję wszystkim, którzy bawili się z nami, a szczególne podziękowania za nieustającą motywację składam naszej perfekcyjnej szefowej Ani oraz współinspiratorce Justynce.

Zasypałam Was dziś koronkowym śniegiem, który jeszcze kilka dni temu czarował świat za oknem
 


 Dziś już nic z tego czarowania nie zostało, ale przecież mamy nasze koronki!

Pozdrawiam :-)

Ola



14 komentarzy:

  1. Olu, wszystkie śniezynki są śliczne i takie różnorodne. Najważniejsze, że jesteś z nami.
    Moc serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać Olu że nie próżnowałaś,cudne śnieżynki, szczególnie ta" Marysia " wzorek zapisałam. Oczywiście pozostałe prace równie piękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to juz Olu bywa, ze wszystko się kiedyś kończy. Ale uważam, ze to była bardzo fajna zabawa i jak by nie patrzeć sporo tych ozdób koronkowych powstało. A twoja gwiazdka Marysia jest zwieńczeniem tej zabawy i na pewno Marysia byłaby Ci bardzo wdzięczna że tak nazwałaś tą gwiazdkę. Ja również dziękuję bardzo za te 12 miesięcy zabawy i Twoje piękne inspiracje. A śnieżynki Twoje są cudne i ta szydełkowe i te frywolne.
    Zdjęcia zimowe też obłędne.
    Pozdrawiam i do kolejnej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki i śnieżynki, i widoczki zimowe też. :)
    Dziękuję za wspaniałą zabawę i inspiracje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prześliczne śnieżynki wspaniale wpisały się w zimowy krajobraz i nadmorski klimat. Dziękuje za moc inspiracji tych szydełkowych (obiecuję, że kiedyś zaprzyjaźnię się z szydełkiem), i tych frywolitkowych. Nie mogłam się oprzeć i tę ostatnią "Marysię" udało mi się wysupłać. Dziękuje Olu i serdecznie popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śnieżynki. Jesteś mistrzynią w ich wykonywaniu. Chciałabym umieć robić, chociaż spróbować:) Ale jednak zakładam, że to nie dla mnie. Sceneria zimy jeszcze bardziej podkreśla ich piękno.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace frywolitkowe i szydełkowe. Wspaniałe zimowe zdjęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu wzruszyłas mnie gwiazda Marysia.... łączyła Was przyjaźń, to czuć i Marysia zapewne usmiecha sie na mysl o sniezynce na jej Czesc :) cudowne prace, frywolitki nie umiem wiec podziwiam a te szydełkowe faktycznie rewelacyjne sa, tez je mam w planach :) pięknej choinki Olu zycze i dzieki wielkie za wspolne dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oluś cudowne śnieżynki wyczarowałaś i za punkt honoru sobie obrałam wysupłać choć jedną Marysię.
    Dziękuje za wzór i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wszystkie śnieżynki i bombki😍 Dziękuję za wzorek, choć nie uczestniczyłam w zabawie 🙈 Mam nadzieję, że w końcu zrobię dla siebie jakieś śnieżynki, w tym również Marysię 😍 Pozdrawiam serdecznie❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka uczta dla oczu... cały post... obłędne zdjęcia, przepiękne śnieżynki... :)
    Posyłam życzenia: wszystkiego spokojnego, radosnego, zdrowia i wszelkiej pomyślności :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie siedzę i patrzę i patrzę i patrzę i napatrzyć się nie mogę. Piękności same Oleńko wyklikałaś i wyszydełkowałaś. Śnieżynki wspaniałe, a najwspanialsze chyba te reliefowe. Bardzo mi się podobają i choć moje umiejętności szydełkowania są powiedzmy z lekka ograniczone, to pewnie skuszę się jeszcze na takową pracę. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne są te Twoje śnieżynki i prawdę powiedziawszy to jestem nimi oczarowana.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger