Jaki tu spokój...

Uwielbiam ten letni czas, kiedy rozkojarzenie nie komplikuje rzeczywistości i mogę sobie żyć na pół gwizdka celebrując wakacyjny marazm. Niebieski kolor, który ponoć ulubiony jest przez największą część ludzkości, jest wspaniałym  synonimem letniego spokoju, przecież nie bez powodu, pogodne niebo jest błękitne...
Chabry w towarzystwie niebieskiego właśnie oraz ramki, zadała nam Ania w tym miesiącu, w swojej zabawie kartkowej>>. Tym razem udało mi się spełnić wszystkie trzy wytyczne, tylko każdą na innej kartce:-)
Najpierw chaber, z którego nieskromnie powiem dumna jestem. Klejony sumiennie z quillingowych paseczków w pewien dłuuugi, deszczowy wieczór. Wybrał się nawet ze mną na wieś i w moich ukochanych chabrach postanowił zapozować. W sekrecie Wam powiem, że kiedy miałam naście lat, to marzyłam sobie, że będę mieć ślubny bukiet z chabrów. Nic z tego marzenia nie wyszło, bo nikt w przedślubnej gorączce przygotowań po polu latać nie chciał, ale słabość do chabrów pozostała.







Potem, a właściwie przedtem;-), powstała kartka na chrzest, w której dominują zadane niebieskości.







A jeszcze wcześniej popełniłam kartkę z ramką,  serdeczną ramką,  bo kartka chociaż dość nietypowa, na ślub zapalonego tenisisty stołowego pojechała.






I na koniec oczywiście kolaż dla Ani i banerek.


Kartki - lipiec 

Wszystkiego spokojnego :-)

25 komentarzy:

  1. Wow! Olu, nie mogę się napatrzeć na chabrową kartkę. Jest piękna. Wspaniale odwzorowałaś szczegóły - płateczki, listeczki. Cudo.
    Wszystkie kartki są śliczne!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wau, nádherné pohľadnice, hlavne tá prvá s chrpmi :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ten chaber wygląda jak malowany:) absolutnie doskonały, przepięknie wykonany, nie dziwię się wcale, że jesteś z niego dumna :) cala karteczka po prostu zachwyca!
    Pozostałe też są super, lekkie, gustowne, fantastycznie wykonane:)
    Ja także uwielbiam lato i wakacje za to rozluźnienie, cudowne nic-nie-muszenie ;) właśnie siedzę nad morzem i już dawno nie było mi tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki Oleńko!!! Chaberek cudowny,podziwiam szczerze. Wszystkie Twoje karteczki są piękne,perfekcyjne i szykowne ! Wspanialości!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu zachwycam sie chabrem jest cudowny !!! Chyba sir zgłoszę ms lekcje zwijania tych paseczków 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że mak był ideałem a tu mu konkurencja wyrosła w postaci chabru!!!
    Cudo!!! Wszystkie kartki świetne - ta na chrzest taka delikatna a ta na ślub - wprost wymarzona dla miłośników tenisa:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, cudne, piękne karteczki. Ale.. Serce skradła ta jedyna, quillingowy chaber. Brawo Olu. Jesteś mistrzem!!! Podziwiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu i ja zachwycam się najbardziej chabrem!!! Cudo! Jak malowany! Pięknie zwijasz te paseczki, podziwiam talent. ja też ciesze się z letniego czasu i szkoda, że to tylko dwa miesiące. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Olu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne ale ten chaber - no cudeńko!
    Uściski Oleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chaber jest cudowny.Nie mogę się na niego napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu normalnie padłam takie cuda dziś pokazujesz. Nie wiem czym się najpierw zachwyca . Chaber jest niesamowity, kartka z sercem to już poniekąd Twoja wizytòwka. Kartka jest delikatna a jednocześnie bardzo elegancka, jak na taką uroczystość. A slubna kartka mimo ze nie tradycjonalna jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chaber!! zachwyca i to nie tylko mnie- jest cudowny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dałabym sobie rękę odciąć, że przykleilas prawdziwy chaber do kartki, jesteś artystka z niebywałą wyobraźnią. Kartki cudne i z sercem i z rakietkami dla tenisisty, cudne prace.
    Pozdrawiam i życzę spokojnego leniuchowania.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj...też mam słabość do polnych kwiatów. Obok chabrów uwielbiam maki! Wszystkie karki cudne😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki, a pierwsza z chabrem zjawiskowa!
    Pozdrawiam Wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny ten chaber! Muszę się do czegoś przyznać. Nie jestem wielkim fanem tej techniki, ale Twoje kwiaty łapią mnie za serce maksymalnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chabrów robiliśmy słodziutkie winko:)) Uwielbiam te kwiaty!
    Piękne karteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako miłośniczka chabrów jestem zachwycona paseczkwym odpowiednikiem :) Przepiękna kartka na chrzest, moja bratanica była chrzczona w ten sam dzień. Świetny pomysł na kartkę ślubną, bardziej oryginalnej chyba jeszcze nie widziałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku byłam wręcz pewna, że to prawdziwy kwiat! Jestem pod wrażeniem! W ogóle nie widać kleju :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki :) Podziwiam technikę chabru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście byłam, macałam i spokoju zaznałam. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności!
    Chaberek urzeka. Konturowy zaczyna się się robić twoim znakiem rozpoznawczym ;)
    A i pozostałe cas=iki ujmują skromnością.
    Tylko się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger