Gościnny występ śnieżynkowy :-)

Wpadam tu dziś szybciutko korzystając z niewielkiej przerwy w pracy, aby zaprosić Was na moje gościnne występy na blogu diytozts.blogspot.com>> pełnym robótkowych tutoriali i ciekawych wyzwań. Zaproszenie na występy było wraz z motkami wełenki nagrodą za zwycięstwo w wakacyjnych wyzwaniach ogłoszonych w ramach zabawy Cykliczne Szydełko>>. Prace, które przyniosły mi zaszczytne wyróżnienie możecie zobaczyć tutaj>> i tutaj>>
W związku z nadchodzącym okresem zimowo-świątecznym przygotowałam opis wykonania śnieżynki szydełkowej. Kiedy na początku września wpadłam na ten pomysł za oknem była prawdziwie ponura jesień listopadowa, może stąd ta dziwna ochota na bielutki śnieg. Moją śnieżynkę robi się bardzo łatwo, szybko i przyjemnie, i nawet ktoś, kto w temacie szydełkowym nie jest specjalistą poradzi sobie bez problemu. Jest również miejsce na własne improwizacje i tworzenie śnieżynkowych wariacji na temat:-)







Wszystkich chętnych zapraszam na mój gościnny występ>>; gdzie znajdziecie wszystkie szczegóły techniczne i mam nadzieję czytelny opis wykonania. Czeka też nagroda:-)

http://diytozts.blogspot.com/2017/10/17-goscinne-wystepy-olka-42-cykliczne.html

Oczywiście w razie kłopotów chętnie podpowiem i pomogę, albo tutaj, albo na blogu wyzwaniowym:-)

Pozdrawiam Was bardzo ciepło, mimo zimnego tematu i wracam do pracy:-)

22 komentarze:

  1. Cudne!!! :)
    mam gdzieś zapisany podobny schemat ale nigdy z niego nie korzystałam bo nie sądziłam , że są takie cudne :) chyba je sobie na te święta udziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już 3 Olu:)) robi się je rewelacyjnie!! i na pewno będzie ich dużo! Dziękuję za inspirację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze Olu, super, lecę zerknąć i chetnie skorzystam bo jestem na etapie szydełka:) Hihi...wracam do niego jak brakuje mi bezpiecznej przestrzeni do igły :) gratuluje tez i sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu gratuluje gościnnych występów. Kursik na śnieżynki super, nawet ja prawie szydełkowy laik go zrozumiałam. Mało tego moja pierwsza próbna śnieżynka w kolorze neonowej żółci, już zblokowana się suszy. Jutro pędze po zakupy białych nici i macham dalej . Wielkie dzięki za inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieżynka prześliczna! niesamowite, ile piękna w takim maleństwie. Po mega zachwycie przyszło mi na myśl, że może bym tak sama spróbowała? choć pamiętam jak raz próbowałam szydełkować i szło mi jak psu na ślizgawce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Jest naprawdę łatwiutka. Czekam na efekty :-D

      Usuń
  6. Cudowne sa te Twoje gwiazdeczki, a tutorial przygotowany bardzo profesjonalnie i przystępnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo :) Już pędzę zobaczyć dokładny opis śnieżynek, bo bardzo kuszą, żeby spróbować je wykonać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i rzeczywiście prościutkie, więc przyjemne do dziergania.
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie pada śnieg? U mnie jeszcze nie. Piękne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda. Podziwiam je od dawna, a tutaj taaaaki prezent, można sobie zrobić :-) No muszę, muszę, bo inaczej się uduszę :-) Piękne są, jestem ich wielką fanką. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu cudny koszyk- podziwiam bo Tobie wychodzą takie równiutki, widać rękę mistrzyni:D
    śnieżynka też piękna, może jeszcze dzisiaj coś mi sie uda wysupłać? zobaczymy:)
    miłego tygodnia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasadniczo to ja tu widzę prawie sam łańcuszek... myślisz że dam radę? 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. No oczywiście że opis jest bardzo przystepny... oprócz słupka , półslupka i oczka scislego...😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Olenko kusisz kochana, ale co tam. Nici sa i to w nadmiarze, szydelko tez sie znajdzie. Zeby tak jeszcze czasu ociupinke. Moze juz niedlugo. Sniezynki bardzo fajne, delikatne, jak to snieżynki. Buziaczki i pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna praca i czasochłonna. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję gościnnego występu 😃Śliczniutkie śnieżynki 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie je zrobiłam, świetne są. Dzięki za kursik. Ale widze, ze jeszcze musze poćwiczyć z tym usztywnianiem i blokowaniem bo Twoje są piękne, równiutkie, a moje pozostawiają jeszcze wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger