Wiosenne nadzieje

Kocham wiosnę, to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku. Nawet obfitość i barwy lata nie mają w sobie tyle uroku i pozytywnej aury. Kiedy świat po zimowo - jesiennym śnie nagle wybucha zielenią, świergotem ptaków, zapachem bzów i kolorami kwiatów nie sposób się nie zachwycić. Tegoroczna wiosna nas nie rozpieszcza. Dni mijają pod znakiem chłodu i deszczu, ale wystarczy spojrzeć przez okno na obsypany kwieciem bez, by nawet w  tym zimnym maju dostrzec nadzieję na słońce i lepszy czas. 


Szukam więc tych pozytywów uparcie. Powoli i ostrożnie witam się z  kruchą, ale jakże wytęsknioną "normalnością".  Nareszcie co dzień widuję twarze pełne emocji zamiast czarnych kwadracików bez wyrazu, nareszcie pusty pokój i milczący monitor zamienił się w szkolny gwar i nareszcie mogę wkurzać się na postawiony na głowie świat polskiej edukacji w towarzystwie innych:-) 
Nawet tysiące kolejnych bzdurnych papierów, które mają w jakiś magiczny sposób odczarować całe pandemiczne zło, wydają się zupełnie nieistotne. Już wiem, że w tym korona - matrixie zdalnej edukacji  najbardziej brakowało mi ludzi i tego całego wachlarza dobrych i złych emocji, które zawsze pojawiają się tam, gdzie dzielimy nasz świat z innymi.   

Mam nadzieję, że ta krucha normalność posilona wiosenną zielenią już z nami zostanie a ja znów z radością będę wpadać do wirtualnego świata by od niej odpocząć;-) Na razie wpadam z kartkami na anulkowa zabawę>>. W zeszłym miesiącu w tym całym ambarasie przegapiłam termin publikacji, bo kartki miałam gotowe od "warszawskiego>>"  stycznia więc najpierw nadrabiam zaległości.

Trzy karteczki kwietniowe:



 

Powstały oczywiście według zadanych mapek

ala interpretacja jest raczej, jak to u mnie, dość "luźna: ;-)

Majowe karteczki też od stycznia gotowe czekały sobie w pudełeczku, to już ostatnie z warszawskiej serii więc kartkowy majdan będzie trzeba w czerwcu rozłożyć, tylko towarzystwa twórczego będzie mi niestety brakować. 

Majowe kartki są tylko dwie i obie według tej samej mapki bo jakoś na tą drugą nie miałam pomysłu. Jak na mój "casikowy" gust trochę za dużo elementów, ale to oczywiście moje, prywatne minimalistyczne zboczenie ;-)

Pierwszą kartkę bardzo lubię...

 


a druga wpasowana w zimny ale kolorowy maj



Powstały według prawej mapki

 
i w komplecie wędrują do anulkowej żabki

 
Pozdrawiam jeszcze majowo i  dziś wyjątkowo ciepło, życząc Wam kolorowego tygodnia. 
Mam nadzieję, że normalność czerwcowa pozwoli mi częściej wpadać do blogowego świata, 
więc do napisania :-)
 
 

Ola

14 komentarzy:

  1. Ach zachwycam sie Twoimi karteczkami Olu! Sa wyważone, z kolorem swietnie dobranym, przemyslane jak nic :) miłych szkolnych wrażeń zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój karteczkowy minimalizm; trzeba mieć talent, żeby przy pomocy minimalnych środków przekazać maksymum treści, a Twoje karteczki taką treść posiadają:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki - wszystko dopracowane i szczegółowo dopięte.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są super. Minimalizm piękny, a nie jak u mnie wszędzie chaos he,he..
    Kurki rewelacyjne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twój wysmakowany minimalizm:) Dzisiejsze karteczki też bardzo mi się podobają a najpiękniejsze są kurki. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah te Twoje karteczki jak zwykle są urocze w swej prostocie. Ja też lubię wiosnę i kwiaty ale czekam na ciepło i słońce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu cudne wszystkie ale ta ostatnia genialna:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu cudne są i te kwietniowe i te majowe. Faktycznie takie Twoje. Podobają mi sie niezmiernie, mimo ze nie wszystkie spełniają wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu prześliczne karteczki, piękne rozwaźania powrotu do "normalności", Robotkowe zajęcia na czerwiec by się mnie również przydały.. Póki co jestem daleko od domu, wzięłam nawet czółenka, ale niestety nie znajduje czasu na frywolenie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, piękne i oryginalne kartki a tęcza napawa optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo gustowne, ślicznie skomponowane karteczki :) zresztą u Ciebie nigdy nie jest inaczej, zawsze lekko i zgrabnie ;);)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne karteczki stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, jakie cudne kartki. Te kurki - rewelacja:DDD
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger