Jaki czas takie potrzeby

Czas mamy bardzo trudny, dla wielu z nas. Podszyty tęsknotą za "normalnością" i nieustającą niepewnością. Przede wszystkim o zdrowie swoje i najbliższych, ale też nierzadko o pracę, o utrzymanie i byt rodziny. Kiedy taki czas nadchodzi nade wszystko potrzebujemy oddechu i ucieczki od tego wiecznego niepokoju. Wbrew pozorom wcale o to niełatwo, bo myśli swoimi torami zazwyczaj chadzają i jakoś nie bardzo naszych życzeń chcą słuchać, ale próbować zawsze warto.
Z tego mojego próbowania zdecydowanie wynikła wiosna;-) Bo ona jest. Z kwarantanny nic sobie nie robi i panoszy się wszędzie czarując soczystą zielenią pierwszych listków, czerwienią  tulipanów i błękitem wyglądających spod kamieni niezapominajek. 



 

Te moje skromne quillingowe tulipanki są na anulkową zabawę kartkową>>. Kartka tylko jedna, ale za to w trzy wytyczne wpasowana, czyli są tulipany, jest serce no i czerwień, w ilości mam nadzieję wystarczającej;-)




A jeśli o tytuł posta chodzi, to on oczywiście wziął się od Reni i jej zabawy w "12 prac rękodzielniczki">>. Kartka z palącej potrzeby powstała, dla koleżanki zmieniającej pracę. Nie mogliśmy jej pożegnać osobiście z wiadomych względów więc - idąc z duchem czasu - zrobiliśmy to korespondencyjnie;-) przekazując kilka słów  wewnątrz wiosennej kartki. 

 



 
Tak się składa, że w tym tygodniu i Renia w moje potrzeby też postanowiła się wpasować i zrobiła mi niespodziankę w postaci profesjonalnie i pięknie odszytych...


Było ich oczywiście więcej ale  moje chłopaki tak się z nimi zaprzyjaźniły, że część się właśnie suszy. Reniu, bardzo serdecznie dziękuję💗  
A na sam koniec jeszcze jedną blogową zabawę czas rozliczyć. Tym razem cel dalszy, bo kartka bożonarodzeniowa, ale potrzeba dobrej zabawy i oddechu od rzeczywistości taka sama jak wyżej. Tylko weekendowego czasu na więcej krzyżyków zabrakło więc jest prosto i skromnie, ale mam nadzieję w przyszłym miesiącu ilość krzyżyków trochę  nadrobić ;-)




Kartka oczywiście wędruje  na hafciarską zabawę Choinka 2020 u Kasi>>


I to chyba na tyle jeśli chodzi o mijający, jak zwykle zbyt szybko, czas weekendowego oddechu i potrzebę wizyty w lepszym, blogowym świecie.
Niekoniecznie z chęci, za to  z potrzeby ogarnięcia jutrzejszych obowiązków, czas wracać do rzeczywistości, ale na deser zostawiam Wam mój wiśniowy kompocik w najpiękniejszej, czyli wiosennej wersji  i na przekór wszystkiemu życzę pięknego, pełnego wiosennego optymizmu  tygodnia.



26 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko piękne!!! Nadziwić się nie mogę urokowi tulipanów - są jak żywe!
    Wiosna w całej krasie, ale ogromna jest potrzeba deszczu - susza katastrofalna!!!
    Serdecznie pozdrawiam Cię, Olu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem OLu od czego zacząć bo wszystko mi się bardzo podoba. Idąc od końca kartak dla Kasi mimo że skromna jest super. Pomysł na bombkę bardzo mi się podoba i może kieyś skorzystam. Pozostałe dwie mnie zachwyciły bardzo i wiem jedno, w quillingu konturowym nie masz sobie równych. Jest genialny. Zarówno koniczyna jak i tulipany w serduszku są extra. Bardzo się cieszę, że tulipanki trafią do kwietniowej galerii.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki zawsze są takie subtelne, wysmakowane, jestem nimi zauroczona. Quillingowe tulipanki są rewelacyjne!
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te karteczki, każda jedna zachwyca! Tulipany zapierają dech w piersiach!!! Koniczynka radosna i świąteczna wspaniała. Maski też super - szczególnie folkowa:)
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ romantyczna i energetyczna kartka z tulipanami...pozostałe rękodzieła równie wspaniałe!!!...można podziwiać i podziwiać😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, Twoje prace mnie zniewalają, są proste i piękne, zawsze potrafisz ująć sedno w kilku liniach.
    Wszyscy już jesteśmy zmęczeni izolacją, oby już wkrótce się skończyła, a czy maseczki spełnią swoją rolę? Oby!
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu w skręcaniu jesteś dla mnie mistrzynią- cudowne tulipany i rewelacyjna koniczynka, na pewno przyniesie szczęście obdarowanej koleżance, a i ostatnia jest urocza z maleńkim haftem :)
    maseczki niech służą jak najlepiej>
    Bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuje oczywiście za udział w zabawie;)<3

      Usuń
  8. Lubię tu wpadać. Masz tyle do zaoferowania. Prace zawsze przemyslane i perfekcyjne. Trzymaj się Olka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Oleńko - Twoje prace jak zawsze są proste i cudne. Masz naprawdę unikalny styl. Trzymaj się ciepło i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace, no cóż ja tu mogę wymyślić, wszystko co wpadnie w Twe zdolne ręce zamienia się w piękno i tak jest i tym razem. Tulipany cudo, koniczyna no mistrzostwo świata, bombka, niby taka mała a akurat, no nic tylko podziwiać, co też z wielką przyjemnością czynię. Życząc normalności i zdrowia, dołączam serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace zrobiłaś. Jest co podziwiać. Widać że nie próżnujesz :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam do Ciebie zaglądać Olu...u Ciebie zawsze jest tak pięknie, twórczo.
    Zachwycasz zdjęciami, techniką robienia kartek...haftem.
    Podoba mi się kartka z wyszytą bombeczką ale karteczki w papierowej technice są niesamowite!
    Pozdrawiam Cię słonecznie:)
    K

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki przepiękne. Te dwie pierwsze są WOW. Zazdroszczę bo ja takich cudeniek nie umiałabym zrobić

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie zakręciłaś sie w tych papierkach. Piękne kartki Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oleńko nie umawiałyśmy się , to prawda. Kartka bardzo elegancka. Prosta jak u Ciebie zwykle bywa, bez zbędnych elementów, wyszła bardzo fajnie. Tulipanki świetne, zresztą jak i pozostałe. Koniczynka na pewno szczęście przyniesie. Życzę Ci czasu więcej na odpoczynek i prace, te co lubisz najbardziej, rękodzielnicze. Buziaczki i do miłego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki :)Ta koniczynka wygląda obłędnie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie nakręciłaś papierki i urocze wyszły z nimi karteczki, iście wiosenne. Tulipany mnie zachwyciły jak prawdziwe przy prawdziwych:) A ja znalazłam czterolistną koniczynkę. Włożyłam za szkło gdzie jest moje i mojego M zdjęcie. Co prawda mam szczęście, ale może go być jeszcze więcej:)) Koniczynka Twoja jest piękna!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki quillingowe. To skręcanie paseczków, czy konturowe klejenie ogarnęłaś wyśmienicie i mogę tylko podziwiać Twoje zachwycające prace. Haftowana bombka również mi się bardzo podoba, Świetne papiery, świetna kompozycja i hafcik. Brawo TY. Pozdrawiam serdecznie ZDOLNIACHo

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki zachwycają, wszystkie, bez wyjątku :) są mega gustowne, mogę na okrągło podziwiać mistrzostwo Twojego wyczucia stylu i kompozycji :)
    Och, tak, ja bardzo tęsknię za "normalnością" - rozumiem przez to możliwość chodzenia bez maseczek, dostępność sklepów, swobodę poruszania się i podróżowania...
    Piękne zdjęcie pokazałaś na koniec :) uwielbiam takie widoki, są jak balsam w tej zwariowanej rzeczywistości :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki, koniczynka na szczęście i tulipanki cudnie wyglądają :) Bardzo mnie cieszy, że wiosna nic sobie z kwarantanny nie robi i widzę, że także do Ciebie zawitała ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oleńko,jestem wielką fanką Twoich karteczek !!!
    Uwielbiam te wspaniałe kręciołki tworzące zawsze zaplanowane wzory oraz minimalizm.
    Razem to wspaniały duet :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne są te kartki! Sama chciałam spróbować takiej techniki, ale nie wiem od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger