Twórcza zazdrość:)

Sentyment do rzeczy niepowtarzalnych i robionych ręcznie miałam od zawsze. Kiedy sama zaczęłam wyplatać z papieru i wsiąknęłam na dobre w blogowy świat hande-made z zazdrością (oczywiście pozytywną:)) podziwiałam twórcze zapędy innych, tych którzy szyli, dziergali, malowali, wyklejali, nawlekali... Kusiło mnie żeby spróbować, ale o znalezieniu czasu na to wszystko mogłam jedynie pomarzyć, ledwie starczało go na moje papierowe szaleństwa.
"Uważaj o czym marzysz, bo marzenia się spełniają" przypomniała ostatnio Małgoś>>. Moje marzenie o wolnym czasie właśnie się spełnia,  zupełnie nieoczekiwanie i nie  tak jak bym tego chciała, ale mam ostatnio dużo czasu wolnego.
Skuszona delikatnymi cudeńkami, które podziwiam od jakiegoś czasu na blogu Klimju (paperafterhours.blogspot.com>>) i odpowiednio przez nią zmotywowana:) postanowiłam spróbować frywolitki. Zamówiłam igły oraz trochę nici  a czekając na przesyłkę wyplotłam sobie   koszyk do przechowywania tego sprzętu. Paczka dotarła tak sprawnie, że nie zdążyłam go pomalować i wykończyć, ale już swoją funkcję spełnia.


Ostatnie kilka dni cierpliwie plątałam te nitki  (dosłownie i w przenośni) przerabiając różne kursy znalezione w sieci. Muszę przyznać, że strasznie mnie wciągnęło:). Jeszcze nie wychodzi mi to tak jak bym chciała i raczej testuję niż tworzę,  ale pierwsze "dzieła" już są;)
 






Wszystkim, którzy - jak ja - lubią humor Wojciecha Manna,  radiową Trójkę i stary dobry rock,  polecam gorąco książkę, która pozowała mi do zdjęć : "Rock Mann - czyli jak nie zostałem saksofonistą" .

Pozdrawiam i idę ćwiczyć dalej to moje plątanie, bo marzą mi się frywolitkowe śnieżynki na choinkę, a do tego to jeszcze bardzo mi daleko :)

18 komentarzy:

  1. Podziwiam. Twoje frywolitki są perfekcyjne jak dla mnie. Na prawdę trudno uwierzyć, ze to Twoje pierwsze, Ja do frywolitków nie mam serca. Koszyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie uwierzę, że to pierwsze próby z frywolitką!!! Moje wyglądały tragicznie, nie odważyłabym się ich publikować ;) Wróżę ci wielką "frywolitkową przyszłość" - ale ostrzegam, te supełki i pikotki strasznie wciągają ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wciągają na maksa:)

      Usuń
    2. ja tam tez nie wierzę, że to pierwsze, tak się tylko krygujesz ;-P

      Usuń
    3. Wiara i zwątpienie podobno warte tyle samo, najważniejsze to nie być obojętnym:)

      Usuń
  3. śliczne są te zakładeczki, aż trudno uwierzyć że to dopiero nauka to ciekawe jak będą wyglądały kolejne bo te już są rewelacyjne i jak dla mnie wyglądają profesjonalnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu jestem w totalnym szoku , to są Twoje pierwsze frywolitki ????????????? To jest niemozliwe , one są przepiekne , i tak idealnie wysuplane , że szok. Ale cóż perfekcji to Ty się nauczyłas na koszyczkach to nie się co dziwić. W każdym razie gratuluję bo jest czego . Frywolitka wyszła Ci cudownie . I Twoja choinka na 100% będzie miała piekne frywolitkowe gwiazdeczki .
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to naprawdę Twoje zdolne ręce wypracowały te kunsztowne cudeńka? po prostu przepiękne i nie mogę przestać na nie patrzeć. Takie zakładki są bombowe, a Ty za cokolwiek byś się nie wzięła , to powstają arcydzieła, i prawie bym zapomniała o nowym ślicznym koszyku, bo oniemiałam na widok frywolitek... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jesteś Wielka, ale przyznaj że w Ciebie wierzyłam. Cieszę się bardzo, że się odważyłaś, bo to istne cuda. Tyle pięknych frywolitek wysupłałaś, SUUUUUPPPEEER. Chyba już jesteś zarażona i teraz będziesz musiała dzielić swoje pasje na co najmniej dwie. Dla nas lepiej. Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze trochę popatrzę z tej radości. Pa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarażona i to mocno:) a wszystko przez Ciebie:))

      Usuń
  7. Ja oczywiście jako pierwsze zobaczyłam CUUUUUDNY koszyczek - to chyba "angielskich" cudów ciąg dalszy (?) :) Ciężko mi też uwierzyć że to Twoje początki z frywolitką...no chyba że one są tak banalne że od razu wychodzą, albo tak jak słusznie zauważyła Ania że perfekcji nauczyłaś się podczas wyplatania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie "anglik" a dodatek do Wyborczej (dodatki nie żółkną po lakierowaniu), jeszcze nie lakierowany, więc dość jasny szaraczek z niego. A frywolitki wcale takie łatwe nie są, a ja najlepiej to je na razie umiem pruć (też niezła zabawa:))

      Usuń
  8. Łow... jestem pod OGROMNYM wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleńko
    Twoje nowe wyplatanki są przecudowne :-). Ależ Ty masz talent kobietko ;-). I czekam na Twoje śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Człowiek nie wie, jakie w nim drzemią talenty, dopóki nie spróbuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twórcza zazdrość, bywa naprawdę bardzo twórcza:)) co zresztą widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały debiut Olu, jestem pod wrażeniem jak ładnie to zrobiłaś. Śnieżynki na pewno też Ci pięknie wyjdą. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na debiut to wspaniale wyszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger