Podarunkowe


Pierwsze "zamówienia" otrzymałam od moich bliskich. Pierwsze życzenie było mało konkretne - miałam coś wymyślić, więc inwencja była po mojej stronie. W ten sposób powstał komplecik złożony z dużego okrągłego koszyka oraz koszyczka z pokrywką (tym razem pokrywka trochę lepsza, ale do perfekcji ciągle jej coś brakuje). Drugie zamówienie było już bardziej skonkretyzowane: koszyczek miał być mały, owalny i koniecznie biało-brązowy. Zadanie  o tyle niełatwe, że nie mam żadnego wzornika na owalne koszyki no i z białymi rurkami jest pewien problem, bo z papieru ksero nijak mi te rurki ciągle nie wychodzą. No ale trochę pokombinowałam i nawet byłam zadowolona z efektu. Obdarowanym podobno się podobało:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger