Wsród pól i lasów...

Za oknem słońce przeplata się z ulewami. Pogoda raczej do spaceru nie zachęca, ale spróbujcie wytłumaczyć to psu;-)   Pozostaje ciepło się opatulić i spełnić psie marzenie o wyhasaniu się wśród pól i lasów. Dzisiaj zamiast lasu był spacer po pobliskich polach za to do Was z moim ukochanym lasem przychodzę
Kolejna (poprzednia, troszkę inna tutaj>>) chusta wydziergana na życzenie z kokonka w leśnych kolorach. Tym razem w  wersji wełnianej, czyli z domieszką cieplutkiego merino aby nie tylko zdobiła ale i grzała w takie chłodne, wietrzne dni jak dzisiejszy. 


 





Chusta powstała jakiś czas temu, ale mój wstręt do komputera jakoś trudno mi ostatnio pokonać nawet dla przyjemności blogowania więc trochę czekała na swój czas prezentacji. Wydziergałam ją w rekordowym jak dla mnie tempie, bo w niespełna dwa tygodnie, ale to był czas regeneracji pocovidowej więc mogłam spokojnie wylegiwać się na kanapie z szydełkiem w ręku. Dziś niestety o wylegiwaniu mowy nie ma, za to w nagrodę, na wietrzno-deszczowym spacerze szare niebo pokolorowała piękna, niosąca zastrzyk optymizmu, tęcza

Kolorowego, wiosennego tygodnia:-)

Ola


15 komentarzy:

  1. Ja nie wiem kiedy zdążyłaś wydziergać kolejną tak ogromną chustę! 0_o
    No szacun, chyba krasnoludki pomagały ;)))
    Piękna, piękne ciepłe kolory.
    Oko cieszy.
    Niech dobrze służy właścicielce.

    No i tęczę złapałaś!
    Doszłaś do jej końca? Tam podobno garnek za złotem stoi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też paskudna pogoda... A chusta ma niezwykły wzór. I to tempo pracy!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem Olu kiedy tak piękna i wielką chustę wydziergałaś. I że też nie miałaś wstrętu do takiej samej pracy. Mnie niestety ciągle to samo strasznie nudzi i denerwuję, że tak pomału przybywa. A chusta jest zjawiskowa , zresztą podobnie jak dzisiejsza tęcza, którą udało Ci się uchwycić.
    Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest przecudna!!! Prawdziwie leśna:)) I jakie szybkie tempo wykonania; ja nad swoimi chustami siedzę czasami kilka miesięcy.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie dobrane kolory i choć one grają tu pierwsze skrzypce to widać i rękę twórcy- śliczna chusta:) trzymaj sie ciepło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś zimno i wieje,taka chusta by się przydała,ale może kiedyś sobie taką zrobię 🙂 twoja bardzo mi się podoba 🙂 bardzo ciekawy wzór i kolor taki mój 😉
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się w taką chustę przyoblekła a i pogoda moje marzenie tłumaczy. A widok znajomy jakiś. Jak widać po bezdrożach wędrowałaś. Pozdrawiam po sąsiedzku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna gama kolorów i śliczny wzór - to prawdziwe cudeńko Oleńko. Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, ta chusta to prawdziwa piękność, wzór i paleta kolorków wymarzone.
    Podziwiam Twoją pracowitość.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu chusta zachwyca, kolory, wzor.... gratuluje sprawnych łapek :) a uchwycona przyroda zachwyca !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie piękne kolory i wykonanie, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co? Mam wrażenie, że Twoja doba dłuższa od mojej. Olu, nie wiem kiedy Ty kochana taką olbrzymiastą chustę wydziergałaś, mając tak niewiele czasu na przyjemności. Cóż mogę powiedzieć. Tylko ochy i achy mi pozostają. Jest zjawiskowo, po prostu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. POdziwiam i podziwiam i nawet zaczynam myśleć, że możeby sobie też coś tak pięknego zrobić, ale .... nie, nie uda się, nie nie będę zaczynać kolejnego projektu, więc podziwiam i wzdycham i podziwiam i .... Jest piękna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna!!! Chciałabym mieć takie umiejętności. Ale mimo, że próbowałam, to jakoś mi nie wychodzi. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowa:) oglądam, podziwiam, jest wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger