Deser owocowo- kawowy

Nie ukrywam, że wiele pomysłów i inspiracji do tego co próbuję wyplatać pochodzi z blogów i stron internetowych bardziej zaawansowanych "wyplataczy". Przepiękne prace na blogu BluReco zachęciły mnie do spróbowania czegoś trudniejszego czyli koszyka z falą. Miałam wątpliwości co do tego czy mi się ten koszyk po wycięciu rurek nie rozpadanie ale zaręczam, że pozostał w całości i nawet trzyma fason, chociaż zaszalałam z tym wycinaniem chyba za bardzo:). Koszyk zgodnie z zamówieniem miał być duży i służyć wielbicielce jabłek do ich przechowywania  (w dużej ilości). Tym razem też nie malowałam rurek, białe to rurki  brzegów jakiejś kolorowej gazety, które w wyplataniu niestety okazały się bardzo sztywne, różne odcienie zieleni to rurki "krzyżówkowe", które są bardzo króciutkie ale mają fajne kolorki. Na własnej wyplatance przekonałam się także, że lepiej nie łączyć rurek z różnego gatunku papieru i różnej grubości. W sumie średnio mi się całość udała, ale obdarowana była zachwycona:)



Dla tej samej osoby popełniłam jeszcze w międzyczasie tackę kawową, na której przećwiczyłam splot ósemkowy odwrócony bo przypominał mi ziarenka klawy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger