Lato w pełni :-D

Wrzesień nas częstuje prawdziwie letnią pogodą, a ja nie mam absolutnie nic przeciwko. Mimo, że zieleń już nie tak soczysta, hortensje nabrały ciepłych barw, a chłodne wieczory i wilgotne od rosy poranki delikatnie przypominają, że przyroda szykuje się na zmiany, to z prawdziwą przyjemnością celebruję pełne słońca weekendy i coraz krótsze popołudnia. Nie spieszno mi zupełni do depresyjnej jesieni i dlatego kupione wrzosy ciągle czekają na swój czas ukryte w kącie ogrodu;-) 
Bo przecież, czy tak wygląda jesień...


A skoro ciągle mamy lato, to z letnimi zaległościami wpadam dziś do Was wygnana chłodem wieczoru z ogrodowego posiedzenia przy czółenkach.
Najpierw czekająca ciągle na prezentację, prawdziwie letnia sznurkowa "torebusia", wydziergana na specjalne życzenie, dla sierpniowej solenizantki Marysi. Podszyta groszkami i ubrana w parę kolorowych koralików absolutnie do jesieni nie pasuje...






Letnio kolorowy był też "rumpuć", którym pochwaliłam się tutaj>>, a który ku mojej wielkiej radości zmieścił się na podium w papierowym wyzwanie na blogu Diy zrób to sam>>

https://diytozts.blogspot.com/2018/09/wyniki-wyzwania-34-zrobione-z-papieru.html

Żeby tej letniej radości nie było za mało, przyleciał też do mnie prawdziwie letni, a nawet wiosenny upominek, od Rudej z bloga Nie z Chin>>. Skuszona pięknymi uszytkami i innymi pracami, które Agnieszka pokazuje na blogu, zgrzeszyłam i zapisałam się do zabawy "Podaj dalej". Raczej unikam takich zabaw, nie lubię zobowiązań długoterminowych;-). Tymczasem Agnieszka zaskoczyła mnie bardzo szybką paczuszką z piękną, kolorową, pikowaną kosmetyczką, którą przetestowałam już podczas wypadu na morze. A do kosmetyczki dołączone były śliczne, prawdziwie wiosenne tulipanki. 




Agnieszko serdecznie dziękuję i oczywiście zgodnie z zasadami zabawy będzie mi miło jeżeli znajdą się dwie kolejne osoby, które zechcą przygarnąć upominek ode mnie. Mam cały rok na przygotowanie, więc powinnam się wyrobić;-). Chęć zgłaszamy oczywiście w komentarzu pod postem. Zapraszam:-)
To tyle lata na dziś, ale mam nadzieję, że pogoda będzie nas jeszcze długo słonecznym latem rozpieszczać, a wrzosy schowane w kącie się nie obrażą.
Pozdrawiam serdecznie, życząc prawdziwie letniego tygodnia:-)


19 komentarzy:

  1. Piękne to Twoje lato i w przyrodzie i w rękodziele :-) Prezent cudny dostałaś, ale równie piękny zrobiłaś sama, SUPER. Jak zawsze podziwiam Twoje motyle i budleje. Pozdrawiam serdecznie :-) i bardzo ciepło, upss letnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu torebusia jest odlotowa i te groszki... w środku Jak dla mnie bomba. Prezent z podaj dalej świetny , osobiście lubię kosmetyczki wszelakiego rodzaju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gapa ze mnie .. gratuluję podium w papierkach ,, ja to wiedziałam od początku :-).

      Usuń
  3. Olu,pięknie jeszcze w ogrodzie jest,ale już powoli czuć jesień,która też ma swoje uroki :)
    Torebusia dla Marysi bardzo mi się podoba,prezent również otrzymałaś bardzo ładny i praktyczny :) co do zabawy "podaj dalej "to ja już z tego zrezygnowałam,brałam udział w dwóch,prezenty wysłałam niestety dziewczyny dalej nie pociągły,nie wiem dlaczego,ale myślę że tak nie powinno być.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia! Piękna torebusia i prezenty, które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam że rumpuć wysoko zajdzie :) Gratulacje Oleńko. Torebunia śliczniutka i bardzo efektowna.
    Gratuluję Ci też uroczego prezentu. Sama nie biorę już udziału w takich zabawach ale jestem pewna, że znajdzie się ktoś chętny.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No wyniki z rumpuciem widziałam i wcale mnie nie zdziwiły :) swietna robota Olu i gratuluje !!! A prezent od Agi tez swietny! Ciesze sie razem z Toba i pozdrowionka sle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebeczka i super niespodzianki z zabawy podaj dalej.:) Gratuluję wygranej i przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też cieszy taka aura! Słonecznie, niezbyt gorąco, oby jak najdłużej! Torebeczkę wydziergałaś boską!!! Gratuluję podium:)) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rumpucia chwaliłam wcześniej i wcale się nie dziwię, że przynależne mu miejsce zajął, torebusia świetnie w realu się sprawuje i nie powiem, że jesienna też by piękna była, zabawowy prezent uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, letnie robótki! Bardzo się cieszę, że jeszcze jest ciepło, nie upalnie; widać powoli nadciągającą jesień, w szczególności na zmieniających barwach roślinach.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. torebunia prześliczna :) gratulacje miejsca na podium, oraz ślicznego upominku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato, i to jakie piękne. To dobrze, że torebunia letnia, bo te groszki i ten kolor jak niebo wypalone słońcem. I Marysia jeszcze z nią pocelebruje w letniej aurze, podobno do końca września nic tylko lato! A wiadomo, że na jesień coś nowego wymyślisz, jak to TY!
    Ojej, no przede wszystkim gratuluję Ci za rumpucia, absolutnie zasłużenie, bo jest cudowny. A prezenty dostałaś piękne i użyteczne, wspaniale mieć tulipany przez cały rok:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia! :) Rumpuć, jak już pisałam wcześniej, jest super! :)
    Tak, ta zieleń już nie jest taka soczysta... podobnie jak Ty staram się cieszyć każdą chwilą ze słoneczkiem; i cieszmy się póki ta zieleń jest, niech sobie będzie taka wytarta, ale to zawsze zieleń... nie umiem się pogodzić z tym, że zaraz roślinność będzie taka... goła :(
    A torebka niech będzie taka mniej-jesienna, może swoim uroczym kolorem zatrzyma jeszcze lato??? :)
    Piękny prezent zabawowy dostałaś :) BARDZO chciałabym się zapisać, ale już jestem w jednym "podaj dalej" :( :( aktualnie czekam na paczkę od kogoś... zobowiązałabym się i u Ciebie, ale czuję, że nie dałabym rady łącznie przygotować 4 paczek z prezentami :(
    I dziękuję za paczkę z okazji Twoich urodzin blogowych! Zatkało mnie jak ją dostałam (sądziłam, że to pomyłka! Że to nie do mnie! ;);) Bo przecież w środku spodziewałam się "tylko" bransoletki ;);) ) Dawno nie miałam takiej radości z otrzymanego listu... Olu, naprawdę dziękuję! Bransoletkę noszę z dumą, wszystkim bardzo się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu po pierwsze gratulację Twoje wiklinowe prace zawsze zachwycają
    Torebka jest przepiękna, mam w planach na przyszły rok, ale czy się ziści- zobaczymy.
    Prezent piękny- flamingi rządzą w tym roku i trzeba im przyznać że cudnie się prezentują
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim gratuluję miejsca na podium:) Torebeczka rewelacyjna, zresztą wszystkie jakie tworzysz są piękne i perfekcyjne.
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka przepiękna, dopracowana w każdym szczególe :) Prezenty też dostałaś cudowne, kosmetyczka jest bardzo radosna. Przyjemnie się patrzy na letnie zdjęcia, gdy na dworze aura już zdecydowanie jesienna. Gratuluję wyróżnienia :) Jeśli jeszcze można zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podium absolutnie zasłużone!
    Od lat podziwiam twoje beczułki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger