Lazurowe wybrzeże;-)

Pada, pada i pada... Trzeci dzień szarugi i ulew przeplatanych kapuśniakiem bez szans na choćby promyk słońca. Jutro ma być podobnie:-(. Lubię deszcz, ale ja i mój mocno doświadczony organizm mamy go ostatnio zdecydowanie nadmiar. Jak tak dalej pójdzie to wpadnę w jesienną depresję w samym środku lata. Z rozpaczy wyciągnęłam dziś jaskrawo kolorowe rurki, ale nawet pleść mi się nie chce. Brr...
Marzy mi się chociaż kilka dni wypoczynku pełnego słońca. Wcale nie jestem fanką opalania lub leżenia na plaży, ale taki zastrzyk światła i ciepła bardzo by mi się przydał. Chyba z tych wakacyjnych marzeń "urodziła" mi się kolejna sznurkowa torba. Właściwie to wymyśliła ją Ania>> zapisując się na moje urodzinowe candy>> podała tak ciekawy i trochę dziwny:-) zestaw kolorystyczny, że nie mogłam się oprzeć pokusie żeby nie spróbować, tym bardziej, że zbliżały się imieniny Anny więc była i okazja na małą niespodziankę dla solenizantki. 
Ania zaproponowała kolory: szmaragd, mięta i turkus. Prawdziwie wakacyjne zestawienie, które  od razu skojarzyło mi się  z ciepłym morzem. Szybko policzyłam, że mam jakieś dwa tygodnie czasu więc spokojnie zdążę zamówić sznurek, wydziergać i wysłać.  Niestety jak to w życiu pojawiły się drobne komplikacje. Na stanie sklepowym nie było turkusowego sznurka. Czekałam cierpliwie dobry tydzień i nic, już nawet złożyłam zamówienie bez tego turkusu kombinując jakieś zastępstwo, ale w ostatniej chwili turkus nareszcie się pojawił, a przemiła obsługa sklepu, w którym zaopatruje się w sznureczki>>, dorzuciła go do gotowego zamówienia.  Tym oto sposobem czas na wydzierganie skurczył mi się do jednego dnia, a właściwie popołudnia i długiego wieczoru, ale tak fajnie się te energetyczne kolorki dziergało, że była to czysta przyjemność. Efekt połączenia kolorów mnie zaskoczył. Lazurowe wybrzeże w wersji sznurkowej torby, sami popatrzcie:-) 








Zdjęcia takie jak pogoda, czyli mało doświetlone i domowe, ale kolorki chyba udało mi się oddać dość wiernie. Ze swoją zachowawczą naturą sama bym na takie zestawienie kolorów nie wpadła, a tymczasem okazuje się, że warto czasem zaryzykować i wyjść poza utarte schematy, bo mnie  się ta nietypowa kompozycja bardzo spodobała:-) 

Pozdrawiam i życzę Nam SŁOŃCA , 
a gdyby ktoś miał go w nadmiarze, to przyjmę każdą ilość:-)

31 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie, też wpasowuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy poprawię Ci tym humor ale od niedzieli będzie ładnie czyli słonecznie i ciepło do 30 st.
    przynajmniej u nas :) czyli w Łodzi :)
    Piękne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu sprawiłas mi niesamowita niespodziankę tą torbą . Jest genialna , dziękuję serdecznie. Powiem tak, jak wybierałam kolory torby byłam pewna mięty bo lubię ten kolorek i lubię miętę, turkus kojarzy mi się z cieplutkim morzem i piękna plażą z palmami. a szmaragd mi do tego zestawu pasował.Powiem Ci że efekt kolorystyczny mnie samą zaskoczył. Dla mnie bomba , fajne letnie torba do pracy i na plażę.
    Dziękuję !!!!
    Głowa do góry , lipiec dobiega końca a wraz znim paskudna pogoda. W sierpniu będzie piękne prawdziwe lato , bez tropikalnych upałów i huraganów. I tego się trzymajmy - czego Tobie i sobie życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, torba nieziemska!!! Podziwiam Twoje zdolne łapki:) a slonca pod dostatkiem podobno jest we Włoszech, panuje u nich skrajna susza wiec moze sie zamienimy??? Sciskam i rowniez wyczekuje słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent dla Ani przewspaniały! a wakacyjne kolory Lazurowego Wybrzeża cudne i wyjątkowo potrzebne w tegoroczne lato sprowadzone do wspólnego szarego mianownika.
    Ale ale! dziewczyny piszą, że w sierpniu gorące słońce zawiśnie nad nami! aby tylko nie zapeszyć, na psa urok:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt zaskakujące połączenie, ale bardzo udane!! Ślicznie całość wygląda!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, mega letnie połączenie kolorów!
    Wspaniałą niespodziankę sprawiłaś Ani.
    Ja też czekam na 🔆...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też się bardzo podoba. Świetne połączenie kolorów.
    U mnie (na wschodzie) słonecznie i ciepło. I wczoraj i dziś:)))
    Posyłam słoneczko:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki-prawdziwie letnie i radosne:) Torba wygląda wspaniale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem krótko: piękna, obłędna, zjawiskowa! :) Już zazdroszczę Ani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem krótko - obłędna, piękna, zjawiskowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne, wakacyjne połączenie kolorów! Jestem po prostu zakochana w Twoich sznurkowych torbach. Co do słońca - słyszałam, że po weekendzie ma nadejść kolejna fala tropikalnych upałów :) Byle bez burz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! Marzy mi się taka torba - już nawet w SH kupiłam takie materiałowe kwiatki, by po zrobieniu szydełkowej torby, przyszyć je jako ozdobę, ale ten czas - pilnie potrzebny CZAS:))
    U nas bardzo ciepło, choć deszczowe chmury widać, ale jakoś tak na razie nas mijają, choć jak pada to wieczorem, a w dzień praży!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torba. U nas też ta sama pogoda. Kwiaty leżą, piwnica zalana, na drogach jezioro a ja mam urlop i to deszczowy... Masakra... Może weekend dopisze. Życzę ci duzo slonka i sobie też :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna torba! jak marzenie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystyka :)
    W sumie to nie przepadam za niebieskim ale takie połączenie jest rewelacyjne :)
    Bardzo fajnie wygląda !
    Już ją wizę w jakieś letniej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, nasza Anulka zawsze wpadnie na cos bardzo nietypowego. Kolorki torby faktycznie zaskakuja, ale bardzo mi sie podoba. Mam nadzieje, ze Ania wezmie ja nad morze. Wykonanie perfekcyjne i chcialoby sie rzec, pogoda trwaj,bo takie pieknosci tworzysz. Niechaj jednak chmurzyska pojda w czorty. U nas r9wniez leje bezustannie. Buziaczki i usciski.

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, nasza Anulka zawsze wpadnie na cos bardzo nietypowego. Kolorki torby faktycznie zaskakuja, ale bardzo mi sie podoba. Mam nadzieje, ze Ania wezmie ja nad morze. Wykonanie perfekcyjne i chcialoby sie rzec, pogoda trwaj,bo takie pieknosci tworzysz. Niechaj jednak chmurzyska pojda w czorty. U nas r9wniez leje bezustannie. Buziaczki i usciski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki zaskakujące, a efekt świetny, torba ślicznie wygląda. U mnie pogoda w prawdziwą kratkę, albo upał, albo ulewa, wierzę, że w sierpniu będzie lepiej.
    Serdeczności moc zostawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, ale to już wiesz.Podziwiam wydajność z jaką tworzysz te cuda. Ja jestem bardziej leniwa, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz śmielej sobie poczynasz z tymi torbami, ale to bardzo dobrze bo są piękne. Kolorystyka jak najbardziej moja, bo ja wszystko co nawet stało koło niebieskiego uwielbiam. Podoba mi się także te pasek zrobiony słupkami i wykorzystany do przewleczenia sznurków, super pomysł. Pozdrawiam serdecznie i słońca życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna torba. A lata i słońca też mi brakuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo takich kolorków jakie Ania sobie wybrała torba wyszła świetnie i rzeczywiście taka morska. Od razu się "cieplej" zrobiło, bo u nas też od kilku dni tylko deszcz i deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  24. Olu zachwycająca kolorami torba,widzę że bardzo lubisz je robić i bardzo dobrze rób dalej bo piękne Ci wychodzą 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna torebka! Widziałam ją już u Ani;)
    Upały maja wrócić po niedzieli i jestem już tym faktem przerażona:( Jednak wolę deszcz;)
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham torebki i ta też bardzo mi sie podoba;D-nie może być inaczej:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiałam ją u Ani jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiesz...słońce może być...ale 30sto paro-stopniowe upały o mało mnie nie wykończyły!
    więc za takie atrakcje...bardzo dziękujemy!
    dzisiaj jest 21 stopni i jest to jak dla mnie, najbardziej optymalna temperatura do normalnego funkcjonowania ;)

    A Lazurowe Wybrzeże ...to jak najchętniej na obrazku! ;P

    Świetne te kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger