Trochę zimy, trochę lata.

Dobrze, że luty w tym roku "przestępny" bo ten jeden gratisowy dzień roku, który właśnie mija, sprawił, że mimo oporu życiowej materii dałam radę wyhaftować coś na choinkowa zabawę do Kasi. Tym razem sięgnęłam po raz pierwszy w mojej młodej, hafciarskiej karierze po kanwę plastikową i powiem wam, że miło zaskoczona jestem, bo wyszywa się na tym plastiku całkiem przyjemnie i sprawnie. Postawiłam na prosty, norweski wzorek gwiazdki. W tym miesiącu powstała jedna strona zawieszki, w kolejnym mam plan na drugą. Czy plan się powiedzie czas pokaże;-)
Moja lutowa gwiazdeczka prezentuje się tak...




Posyłam ją oczywiście na Choinkę2020>>

 

A skoro luty pachnie zdecydowanie bardziej wiosną niż przypisaną mu od wieków zimą, to dla równowagi termicznej mam jeszcze do pokazania sznurkową, letnią torbę, która już jakiś czas temu z misją specjalną w świat poleciała, ale na blogu jakoś nie miała okazji się zaprezentować
Nigdy specjalną fanką różowego koloru nie byłam, to przyszła właścicielka poprosiła  o różową wersję moich sznureczków i przyznam, że efekt i mnie bardzo się spodobał .








Sznurkowe dzierganie, chyba jakąś strunę w głowie poruszyło bo chodzi za mną uparcie pewien bardzo kolorowy szydełkowy pomysł. Trochę zimowy, trochę wiosenny i jak zwykle  zaskakujący jak na możliwości czasowo - organizacyjne, ale cóż, w tym cały urok tego rękodzielniczego hobby, że nigdy nie wiadomo co się człowiekowi w tej zakręconej głowie urodzi.
Potrzebną włóczkę zamówiłam i mam nadzieję, że ochota na  dzierganie mi nie przejdzie zanim efekt spontanicznych zakupów trafi w moje ręce;-) 

Pozdrawiam ciepło:-)

21 komentarzy:

  1. Olu, torba jest piękna!
    Choć w innej kolorystyce, miałam okazję podziwiać na żywo u Agatki :-)
    A gwiazdeczka wyszła Ci cudnie! Muszę i ja po tę plastikową kanwę sięgnąć...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest urocza. Połączenie szarości z różem zawsze mi się podobało. Mam nawet podobny zestaw w ubraniu:) Poza tym oba kolory lubię i lubię szydełkowe torby:)
    Pozdrawiam Olu ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdka prześliczna. Ja kamery plastikową uwielbiam.
    A torba REWELACYJNA - ta szarość i róż 😍😍😍 Ojjj szkoda że nie umiem takich wspaniałości dziergać na szydełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten słownik w telefonie. Ja kanwę plastikową uwielbiam miało być a tu mi się jakieś kamery wkradły 😂

      Usuń
  4. Olu torba piękna!!! Świetnie wykończona, wykonana, w ogóle superaśna :))). Gwiazdka piękna! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż z szarością to moje ulubione połączenie. No cudna jest!😍
    Gwiazdeczka przepięknie wykonana❤, styl norweski ma to "coś" w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdeczka śliczna, a ta delikatna rameczka z pozostałości kanwy sprawia, że wygląda jak zaszroniona, Torba świetna.Szary z różem ma się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna gwiazdeczka, a krzyżyki perfekcyjne!
    Też nie lubię różu, ale jego połączenie z szarym to idealny zestaw. Zresztą szary prezentuje się świetnie i z miętą i niebieskościami. Piękna torba! Ciekawa jestem co tam urodziło się w Twojej główce i mam nadzieję, że jednak zrealizujesz pomysł.
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazda przepiękna! Ale dziś dla mnie jeszcze większą gwiazdą jest TORBA - w kolorach jedynie słusznych:)) Szary i róż to jak dla mnie połączenie IDEALNE!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleńka skąd Ty masz tyle czasu i siły na tyle robótek? Ja normalnie na nic nie mam czasu... Wyślę Ci sznurki, a Ty mi udzieraj taką torbę, co Ty na to? Bo co tu wchodzę i widzę Twoje piękne torby to też chcę taką, a czasu brak :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak różowo ani z tym czasem, ani siłami, tym bardziej że przy sznurkach nadgarstki mi czasem odmawiają posłuszeństwa, ale się nie poddaję, twarda sztuka jestem:-) A o torbie możemy pogadać, ale we wakacje, wtedy podziergam ze spokojem i przyjemnością więc się przypomnij:-) Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Olu gwiazdka zachwycająca. Wyszyta genialnie, wszystkie krzyżyki równiutkie , sama bym tego lepiej nie zrobiła. Gratuluję, bardzo fajna zawieszka będzie. Torba w tych kolorach wyszła świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta gwiazdeczka w gwiazdeczki:)
    Torba cudna, ogromnie mi się podoba takie zestawienie kolorów.
    Serdeczności Oleńko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazda jest śliczna a torba? na co ja mogę powiedzieć... jest nieziemska i jeszcze te fantastyczne kolorki. jesteś niesamowitą zdolną rękodzielniczką. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu...gwiazda jest piękna , ślicznie ją wykonałaś.
    Ja niestety zakochałam się w twojej sznurkowej torbie..na amen !
    Dla mnie to wyższa szkoła jazdy i jestem pełna podziwu dla umiejętności i tego jak cudownie, prezcyzyjnie ją wykonałaś. Brawo!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torbę Twojego autorstwa Olu mam i ja ale w lepszej jak dla mnie kolorystyce, zielonej :) jednak ta tez jest piękna i elegancka :) no a gwiazda pierwsza klasa! Niby ja dłużej haftuje od Ciebie Olu a z plastikowa kanwa nigdy nie miałam do czynienia .... Usciski !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace. Torba zachwyca kolorami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna gwiazdeczka, cudny wzór i haft taki równiutki :) Torba szalenie mi się podoba. Nie przepadam za różem, ale w towarzystwie szarości całkiem nieźle się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna torba,w takim połączeniu i mnie sie róż podoba:)
    u mnie sznurek leży i czeka na swoją kolej, ale na wakacje będzie już na pewno;)
    Gwiazdka świetna i nawet mam gdzieś taką kanwę, ale...:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację że to połączenie kolorów, jakże nieoczywiste, przynajmniej dla mnie wyszło zaskakująco ciekawie. Torba wspaniała i nowa właścicielka zapewne zadowolona. Gwiazdka jest genialna. Pięknie wykonana, równiutko i w jedynym słusznym kolorze. Ciekawi mnie Twój nowy pomysł na kolorową pracę szydełkową. Az mnie zżera z ciekawości. Heheheh. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki styl norweski jest absolutnie doskonały:) uwielbiam! W Twoim wykonaniu - rewelacja:) torba z kolorem różowym jest fantastyczna, uważam że róż i szary to zgrany duet :) podziwiam wykonanie torby i precyzję, widać staranność i dokładność- uczta dla oczu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger