Dobrej zabawy;-)

Dzisiaj w końcu wieczór andrzejkowy, czyli czas na zabawę wyśmienity. Jedni do zabawy potrzebują sukienki i wygodnych butów inni preferują napoje wyskokowe i fajerwerki. Myślę sobie, że i do jednych i drugich mogłabym się na chwilę przysiąść ale ostatnimi laty jakoś spokój bardziej sobie cenię i dobrze mi z tym.
To wcale nie oznacza, że rezygnuję z zabawy. Wręcz przeciwnie, bawię się wyśmienicie i... kreatywnie;-). Kiedyś w moim domowym gabinecie prym wiodły publikacje i sprzęt potrzebny do pracy, dziś zdecydowanie przestrzeń zawłaszczają pudła pełne zabawek. Gdyby jeszcze proporcje czasowe chciały się w ten sam sposób poodwracać...
Efekty tych moich zabaw bywają różne, ale to chyba najmniej istotne bo w zabawie nie o efekty chodzi a o przyjemność, no i metrykę ;-)




A skoro zabawa taką moc ma jak te mądre słowa na kartce głoszą, to do kolorowej, kartkowej zabawy u Ani>> swoją skromną rameczkę dorzucam bo mi się za moment zabiegany listopad skończy.







Kartka poważna i dostojna wyklejona na zamówienie już jakiś czas temu. Chociaż temat niełatwy do rozpracowania się wydawał to koniec-końców bawiłam się przy tym klejeniu wyśmienicie a dodatkowo w dobrym, i w zabawach kreatywnych równie rozmiłowanym, towarzystwie. Cośmy się z Justynką>> wybawiły to nasze:-)

Z zaległych efektów swoich zabaw jeszcze dwie kartki na dysku odgrzebałam. Proste, radosne i latem pachnące bo impreza urodzinowa była w lipcu więc niech Wam trochę te listopadowe mroki rozjaśnią 




Długie wieczory kuszą zabawkami i wygodną kanapą. Dziś się skuszę na pewno, w końcu dziś weekendowy wieczór andrzejkowy, już jutro przywita nas grudzień, czas więc najwyższy pomyśleć o białych świętach.


 Pozdrawiam:-)


21 komentarzy:

  1. Czekałam i zaglądałam czy juz nowy post Olu masz i prosze. Jest! Urocze karteczki, naprawdę pomysłowe i sliczne:) z gustem ! Ale najbardziej frywolitka przykuła moja uwagę, juz widze te Twoje śnieżnobiałe cuda !!! Miłego dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle gustownie, każda karteczka bardzo cieszy oczy! każda tak smakowicie wyważona i cudownie skromna :) uwielbiam Twój styl :D (na pewno się powtarzam, ale jak tu tego nie napisać jak za każdym razem się zachwycam?? :D )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Delikatne i miłe dla oka. A frywolitki - cóż - moje marzenie:))
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki urody wielkiej są. Jedną widziałam "na żywo" i rzeczywiście świetny i trochę szalony to był wypad :-)
    Dzisiaj jednak porywam tę pierwszą, bo sentencja i żartobliwa lekko, ale mądrość ma w sobie.
    Pięknie, pięknie, pięknie :-) A czółenka niech pracują wytrwale, bo piękności będą. Chyba i swoje dzisiaj wyciągnę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że z wiekiem mam coraz więcej ochoty na zabawę, wykorzystuję to i dobrze się z tym czuję. Dla mnie zabawa to również składanie karteczek.
    Piękne kartki poskładałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, fajne są te Twoje zabawy i zabawki :)). Oby jak najwięcej ich było :))! Cytat z pierwszej kartki to strzał w dziesiątkę!!! Ja w ogóle uważam, że ludzie za mało się bawią, śmieją i spędzają czasu ze sobą. Buziaki i miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat z pierwszej kartki to właściwie moje motto:) Znakomita jest i "budująca". Pozostałe równie urocze i pomysłowe a najpiękniejsza ta z jarzębiną. Pięknie się bawisz Oleńko, pasja to dar od losu.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu śliczności, ta pierwsza jest genialna i pomysła porywam ! Druga bardzo dostojna i elegancka. Temat do łatwych nie należy ale dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych.
    Pozostała roczkowe karteczki równie urocze, zdecydowanie "Twoje"
    Frywolny śnieżek zapowiada sie pieknie .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda karteczka niezwykła; urokliwa, niebanalna! Sentencja prawdziwie oddaje naturę człowieka w tym kontekście!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki piękne wszystkie, ale ta pierwsza i druga to majstersztyk z klasą, takie akuratne, że nic dodać, nic ująć. Sentencja idealna dla mojego wieku i charakteru, nie mam zamiaru się starzeć, ciągle bawię się świetnie, tak jak i Ty.:)
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna jest ta pierwsza karteczka, w stu procentach zgadzam się z maksymą na niej :) Pozostałe też są piękne, najbardziej spodobał mi się uroczy słonik w kropeczki. Czekam na zimowe frywolitkowe cuda, które z pewnością powstaną. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu kartki są świetne, ale ta pierwsza jest wręcz genialna!
    Frywolitkowe gwiazdeczki mam juz zrobione, jeszcze tylko krochmal i gotowe;)
    spokojnego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się bawisz i ogromne pudła zabawek gromadzisz, widziałam. Tez mam nadzieję się nie zestarzeć i wytrwale się bawię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki z motywami roślinnymi,zauroczyły mnie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki i ciekawe stwierdzenie na pierwszej :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej no teraz to mnie zdołowałaś kochana. Tyle piękności pokazałaś, że nie wiem na której mam oczy zatrzymać. Biegam spoglądając na detale i z zachwytu wyjść nie mogę. Każda jest cudowna i taka Twoja. Przemyślana i minimalistyczna. Mają swój niepowtarzalny urok. Buziaki Oluś i pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Twoje kartki, kolejne i kolejne sa prze-u-ro-cze. Podziwiam i podziwiam. Super skomponowane, wykonane. Browo,brawo, brawo. Kochana nie masz mozliwosci sie zestarzeć ze swoimi" zabawkami". i oby tak dalej. Buziaczki i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko tak piękne,że nie wiem co podziwiać:) Jednak najbardziej porwała mnie pierwsza karteczka!!!
    Brawa za pomysł 👏👏👏
    Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie zabawa z kreacją zawsze kompatybilna i na wspólnym torze. Hmm, te swoje obliczenia genialnie robisz, bo kartki są po prostu obłędne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kartki. Życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger