Lato w środku zimy:)

Skoro u mnie na dworze nareszcie zima, to dziś, z czystej przekory będzie wiosna, a w zasadzie to nawet lato:). Wszystko za sprawą Ilonki>>, która proponując zabawę blogową, zażyczyła sobie kwiatów... Generalnie jestem wielkim entuzjastą kwiatów, ale przede wszystkim tych w ogrodzie. Tylko jakoś tak za mną te kwiaty chodziły i chodziły..., może  z tęsknoty za wiosną i kolorami.
Wymyśliłam sobie kwiatową bransoletkę frywolitkową. Z założenie miała być w całości supłana, ale że w swoich zbiorach wszelakich, wyszperałam jakieś listki i kawałek starego łańcuszka, to postanowiłam je wykorzystać i połączyć z frywolitką. 






Pasuje do zielonego:)...


i co mnie cieszy niezmiernie, również do dżinsów.


Chciałam Wam pokazać jak się prezentuje na ręce. Swoją  jakoś trudno sfotografować,  dwie pozostałe ręce dostępne w tej chwili w domu i siedzące przed telewizorem, okazały się zbyt męskie. Stanęło więc na substytutach:)



Wszystkich tęskniących za wiosenno- letnimi klimatami zapraszam do Ilonki, bo tam kwiatowy wysyp prac:)


Pozdrawiam:)

Ola

28 komentarzy:

  1. Olu pięknie to wymyśliłaś:)
    bransoletka najbardziej podoba mi się na dzinsach- będą świetnie razem wyglądać.
    Powodzenia u Ilonki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bransoletka! Bardzo ładny kolor kordonka, no ite podwójne kwiatki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Wygląda mega! Jedyna w swoim rodzaju! Piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie maleństwo! przez lupkę dojrzeć trzeba ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała bransoletka :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Olu!!! Faktycznie w letnich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu ja uwielbiam frywolitki,sama się pewnie nigdy nie nauczę tej techniki,więc podziwiam prace u innych.
    Cudowne,delikatne i misternie zrobione kwiatuszki.
    Dzięki za wspólną zabawę i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję talentu , piękna praca .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł i piękne wykonanie ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza jest ta bransoletka :) super że dodałaś do niej te listki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza bransoletka połączenie ze srebrnymi listeczkami ciekawe do młodzieżowych ciuszków będzie dobrze pasować

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna:))))bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna frywolitkowa bransoletka , z tych kolorków wyszły cudne kwiatuszki w barwach tęczy.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam Cię Oleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja miałam nadzieję, że jednak pokażesz na zbyt męskiej ręce tę kwiatuszkową kruszynę ... bo już przyzwyczaiłaś mnie do nieprzewidywanych połączeń i zaskoczeń. Ale wiem, że pewnie to byłaby zbyt duża profanacja dla takiej niteczkowej biżuterii. Ślicznie połączyłaś frywolitkę z perełkami i srebrem. Życzę sukcesu w Wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, idealna w supełkach i innych dodatkach. Bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu u Ilonki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest superowa:) piękne frywikitkowe kwiatki, śliczne kolorki i połaczenie z łańcuszkiem i listkami:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę jakie to cudeńka wyczarowałaś. Piękna bransoletka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca i pomysłowa ... bransoletka super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne tęczowe kwiatuszki zagościły w bransoletce:) A "frywolitkujących" podziwiam.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna bransoletka, taka delikatna i naprawdę wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł na bransolety :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczności, jak mi się podoba frywolitka, a Twoja praca jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna! Ładnie wyglądają cieniowane kwiatuszki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna i bardzo wiosenna bransoletka:))

    Uściski!:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super bransoletka! Taka tęczowa i delikatna :-) Też miałam zrobić wielokolorową kwiatuszkową na to wyzwanie, ale się zgapiłam i nie zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudeńko, takie delikatne i tak bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Frywolitki podziwiam zawsze !!! Ta bransoletka jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekna ta bransoletka - śliczna w kolorze i wykonaniu.I bardzo podobają mi się zdjęcia na "substytutach" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger