Takie kwiatki;-)

Bo kwiatki wymyśliła sobie Ania w nowej odsłonie swojej kartkowej zabawy>>. Kocham kwiatki, to wiecie, ale niekoniecznie papierowe;-) Najbardziej kocham te co urosną w ogrodzie i cieszą oko ferią barw i zapachów wiosną oraz latem. A papierowe? Cóż, do tych trudniej mi się przekonać głównie z tego powodu, że nie bardzo umiem je technicznie ogarnąć i zawsze mam niedosyt, kiedy na swoje kwiecisto - scrapowe dokonania spoglądam. Skoro jednak Ania chce kwiatki, to niech nam kwitną te kwiatki cały okrągły rok a gdybym jednak na kartkowe kwiecie pomysłu i chęci nie znalazła, to w obwodzie czekają jeszcze inne wytyczne i można się bez papierowej uprawy kwiatów obejść.
W tym miesiącu Ania postawiła na delikatne i zwiastujące wiosnę przebiśniegi. Zaczęłam od quillingu, który mnie ostatnio jakoś mocno wziął w objęcia i puścić nie chce więc pierwszy przebiśnieg jest w mojej ulubionej formie quillingu konturowego, który na obrazku wydaje się banalnie prosty, ale zaręczam, że to tylko pozory, bo tego jednego, skromnego przebiśniega kleiłam dobrze ze dwie godziny.



Następne kwiatki też są quillingowe ale tym razem w formie klasycznych zwijanych paseczków, co jak widać nie idzie mi najlepiej, ale pracuję nad tym:-)



Do przebiśniegów dorobiłam jeszcze dwie, zgodne z wytycznymi, wielkanocne karteczki. 
Na jednej zamieszkał baranek, który uwiódł mnie swoją radosną fizjonomią...



a na drugiej, króluje biel i samo sedno Wielkanocnych Świąt.




To tyle w temacie styczniowych przebiśniegów, bieli i baranka. Dołączam oczywiście kolaż oraz banerek...



i zaczynam dumać nad krokusami, które - co jest raczej mało radosną informacją zważywszy na porę roku - wykukują już z ziemi całkiem śmiało. Mam wrażenie, że jeżeli pogoda się  nie zmieni to te krokusy  w lutym nie tylko na kartkach nam zakwitną.

Pozdrawiam:-)

27 komentarzy:

  1. Olu cudnie zinterpretowałaś wszystkie wytyczne. Powstały same piękne kartki. Najbardziej mnie jednak urzekła ta pierwsza. Quilingowy przebiśnieg cudny jest.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w nowej edycji zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Jestem pod wrażeniem czasu, jaki poświęciłaś na zrobienie przebiśniega...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu przebiśniegi zachwycaja !!! Baranek wywołuje uśmiech a ostatnia kartka zadumę ;) sliczny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz przebiśniegi. Są cudne, delikatne i tak skromnie zerkają z tych kartek, że nic tylko je przygarniać. Zresztą baranek zdecywoanie się do tego towarzystwa nadaje i niech tak zostaje. Kwintesencja Wielkanocy zachwyca właśnie tą kwintesencją :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki przygotowałaś. Lubię zimę, ale nie lubię, gdy nadejdzie dopiero wtedy, gdy już czekamy na wiosenne prace w ogrodzie, a tak ostatnio się dzieje...niestety.
    Miłego dnia Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki, Olu - wszystkie, bez wyjątku!
    Twój minimalizm jest genialny.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki zrobiłaś Olu. Przebiśniegi jak żywe.
    baranek gotuje się do Świąt i biel przemawia. . wielkie brawa za te quillingowe, przyznam szczerze, że mi wstyd, bo ja jakoś paseczki odstawiłam na bok i choć pomysłów nie brakuje nie mogę się zmobilizować do skręcania. Cieszę się, że ty skręcisz i całkiem nieźle ci to idzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała interpretacja tematu, kartki są delikatne i śliczne w swej eleganckiej prostocie. Zachwycił mnie ten pierwszy przebiśnieg. Uściski Oleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu, te karteczki są obłędne :) delikatne, lekkie, pięknie skomponowane :)
    A przebiśniegi są po prostu uosobieniem elegancji! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne karteczka, przebisniegi jak zywe

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz, że na kartkach prawie nic nie ma, a jednocześnie jest wszystko. Przebiśniegi konturowe mega, pozostałe kartki również, ale naj, najsympatyczniej wygląda baranek. Jego mina to hit sezonu. Pozdrawiam Oleńko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki Olu, urzekają minimalizmem, pomysłowością i perfekcją wykonania. Quilling , jak widać mocno Cię w objęciach trzyma i nie wiem skąd Twoje niezadowolenie, co do jakości wykonania, się bierze.Dla mnie rewelacja.Baranek cudaśny.Kartka z krzyżem przypomina o istocie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie " zakwitłaś " przebiśniegi!
    Sprawna z ciebie ogrodniczka. :)
    Możesz działać dalej z tym ogródkiem i powiększać areały.

    Baranek bardzo całuśny!
    Urzekła mnie jego kokardka :)

    A ostatnia zachwyca pomysłowością, taka karteczka z "niczego" a jak sama mówisz wyszła "kwintensencja" tematu...
    Uwielbiam twoje Cas-iki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, kartki są zachwycające. Jestem pełna uznania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakież to piękne w tych karteczkach! Żebym ja tak potrafiła! Mistrzostwo!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne wszystkie i bez wyjątku!! podziwiam nieustannie Twój minimalizm:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje kartki są cudowne z otwartą buzią podziwiam Twoje prace, oczywiscie najpierw zachwyciły mnie delikatne przebiśniegi, ale okazało się że nie tylko one są cudne. Pozdrawiam i życzę wielu pięknych inspiracji w Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. what a great post :) I follow you on gfc #205 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pomocą kilku drobnych, acz pracowitych detali wyczarowałaś urocze karteczki. Cudne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki. Mnie quilling nie porywa, ale na Twoich karteczkach wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające kartki, bardzo oryginalne. Widać, że kwiatki to nie pięć minut roboty. Podziwiam, bo pięknie je wykonujesz. Oglądałam, jak to się robi takie cuda, o matko, ile pracy. hehe Wykonujesz kartki z duszą, co czuję na całego. Pozdrawiam serdecznie. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te karteczki, a te papierowe przebiśniegi takie delikatne..jak prawdziwe :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger