Idzie nowe...

Nowy Rok dyskretnie puka do drzwi, ale Staruszek, mimo iż wiekowy, ciągle daje znać o sobie, mieszając to co dobre i warte wspomnień, ze zdarzeniami bardzo przykrymi, uświadamiającymi przemijanie i kruchość ludzkiego życia.  Pozostaje wierzyć, że to co złe stary rok ze sobą zabierze, a nowy rozgości się z wielkim bagażem dobrych chwil.
Czas najwyższy pozamykać staroroczne  sprawy by nowemu miejsce przygotować, więc w tej sprawie dziś do Was przychodzę. A że rok był długi to i post przydługi będzie;-)
Zacznę od zobowiązań, czyli kartek na Anulkową zabawę>>. Przez trzy lata świetnie się z Anią bawiłam, a tego roku nie odpuściłam żadnego miesiąca. To  dzięki tej zabawie zaczęłam w ogóle swoją przygodę z kartkowaniem. Najpierw nieśmiało wyklejałam proste składaczki z tego co było pod ręką, potem wygospodarowałam szufladę na kartkowy warsztacik, który dzięki dobroci blogowych przyjaciół zaczął się niebezpiecznie rozrastać, a dziś.... , dziś mój kartkowy warsztat to cała solidna szafa a ja stałam się dostarczycielem ręcznie robionych kartek dla rodziny i znajomych:-) Tylko jedno się w zasadzie nie zmieniło, dalej najchętniej bazuje na prostocie z domieszką minimalizmu zbaczając z tej "kazikowej" ścieżki tylko na wyraźne życzenie. Wszystkie kartki przygotowałam według wytycznych czerwcowego bingo. Pozostając w klimacie bożonarodzeniowym zacznę od karteczki, którą Ani chciałbym zadedykować, bo to znów ona sprawiła, że ja - zatwardziała antagonistka igieł wszelakich - spróbowałam haftu krzyżykowego. Kartka według linii napis wieloczłonowy - biała baza - haft. Hafcik oczywiście prościutki, warsztat ubogi a specjaliści zapewne dostrzegą kilka wpadek, ale ja jestem z siebie dumna:-)



Dwie następne karteczki już nowym pachną bo przygotowałam je z myślą o Wielkanocy. Obie według wytycznych: biała baza, - tektur(k)a - papier w kwiaty. 





Zgodnie z prośbą Ani, zestawienie pierwszej i ostatniej kartki jaką zrobiłam w jej zabawie, w sumie to wielkiej różnicy nie widzę, bo dalej niewiele na tych moich kartkach jest, mimo tej szafy;-)


Jak zwykle formalności, czyli banerek i kolaż do perfekcyjnych anulkowych podsumowań.



Aniu serdecznie dziękuję, za trzy lata wspólnej zabawy, za ogrom Twojej pracy, za mobilizację i wszystkie komentarze, których nigdy nie zabrakło  pod kartkowym postem. 

Co prawda Ania ogłosiła koniec zabawy, ale z dobrych źródeł wiem, że to nie koniec, tylko nowe idzie, więc z niecierpliwością na to nowe czekam;-)

Zamykając staroroczne sprawy chciałabym również podziękować za wszystkie świąteczne upominki oraz życzenia, te pisane drogą mailową i te oprawione w piękne kartki.

Dziękuję więc Justynce, Ani, Eli ...

Ewie, Dorotce (i jej kotu), Reni...

Hani, Ani (Pawannie), Izie

Eryce, której życzenia na anielskich skrzydłach przyleciały i Beatce..

oraz Anitce, Agatce i Mirce.

Dziękuję Marysi za tradycyjną już sąsiedzko - świąteczną wymiankę, dzięki której stałam się właścicielką pięknego haftowanego proporca świątecznego oraz góry świątecznych pierników, z których nic już niestety nie zostało:-) 


A na zakończenie pozostawiłam specjalne podziękowanie dla Kasi z bloga Radość Tworzenia>>, która pod choinkę pełną prezentów i życzeń dorzuciła swoja paczuszkę w ramach zabawy "Podaj dalej". Od Kasi przyleciały przepiękne świąteczne hafciki (jak dla mnie mistrzostwo krzyżykowe)



oraz oczywiście całe mnóstwo przydasi. 


Zgodnie z zasadami, serdecznie zapraszam do zabawy dwie kolejne osoby, które chciałby paczuszkę ode mnie, chęć wyrażamy w komentarzu pod postem. Wiem, że trudno o chętnych, bo jakoś ta zabawa nie cieszy się ostatnio dobrą opinią, ale może warto to zmienić, skoro nowe idzie...

Pozdrawiam pozostając ciągle w klimacie Świąt  i życząc Wam radości w sylwestrowy wieczór, a z życzeniami noworocznymi postaram się wpaść, jak już nowe przyjdzie;-)



18 komentarzy:

  1. Ja tam lubię Twój minimalizm Oleńko. Wbrew pozorom trzeba dobrego wyczucia, żeby taka kartka zachwycała a Tobie zawsze się to udaje. Najlepszym przykładem jest dzisiejsza kartka z ptaszkiem - idealna kompozycja. Jak napisałaś: "idzie nowe". Niech to nowe będzie dla Ciebie szczęśliwe tak, jak tego oczekujesz i to przez cały rok. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania potrafi zarażać swoimi pasjami i wciąga nas doskonale do tego świata kartkowania, czy krzyżykowania. Twoje Oleńko minimalistyczne karteczki są fantastyczne. Chciałabym umieć powiedzieć tak wiele,taką niewielka ilością elementów. Niechaj Nowy Rok będzie pełen szczęśliwych chwil, radosnych uniesień i zwariowanych spotkań. Buziaczki Olu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój minimalizm Olu! Hafcik uroczy! Ania potrafi zdopingować do nowego.
    Życzę Ci wspaniałego 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo świetnych kartek :) Nie każdy lubi przesyt , dlatego dobrze, że ty lubisz minimalizm :)
    Ja tam się na zabawę zapisuję , bo ja bardzo lubię , choć ostatnio trudniej o chętne osoby ....
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są. Kochana, wszystkiego pięknego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje kartki i myślę, że poznałabym je wśród wielu innych i nie inaczej jest tym razem. Konik na biegunach uroczy, a i Wielkanoc zachwyca. Piękne prezenty dostałaś i te kartkowe i wszystkie inne. Fajny ten nasz blogowo-realny Świat. Pozdrawiam serdecznie i życzę samych dobrych chwil w Nowym Roku i także wspaniałego urządzonka co by te minuty i godziny odmierzało :-) Do siego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu cudowności !! Uwielbiam Twój minimalizm i jak Justynka napisała, poznam je wszędzie. CU Ciebie zawsze mało znaczy dużo . Cudowna kartka z ptaszkiem , cudowny konik na biegunach i extra tekturkowe jajo. Dziękuje Ci z całego serca za udział w zabawie . Jest mi ogromnie miło, że mogłam Cie u siebie gościć. Cieszy mnie również to moje zarażanie Ciebie , jak widać ze świetnym skutkiem . Hafcik jest pierwsza klasa.
    A prezenty cudownie Cie obdarowały blogowe przyjaciółki i sąsiadka :-)
    Na zabawę z chęcią bym się zapisała, gdyby nie fakt , że dziś ogłosiłam takową u siebie, a co za dużo to niezdrowo. ALe spoko myślę , że na Twoje piękne prace będzie wielu chętnych.
    Uściski noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace i piękne niespodzianki dotarły do Ciebie.:) Olu życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie jest kartki dostawać, bo teraz mało kto je wysyła. Udanego Nowego Roku Ci życze :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. OLu pięknie stary rok podsumowałaś. Znalazły się w nim dobre i te nieco smutniejsze wspomnienia. Popatrzmy z nadzieją w Nowe, które nadchodzi. Będzie dobrze, bo tego nasze serducha pragną. Kartki cudne, ale to już wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki,Olu masz już swój styl i to jest super !!!
    Piękne prezenty i kartki dostałaś :)
    Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stworzyłaś cudowny świat, w nim niesamowite rękodzieło, a Twoje kartki to małe arcydzieła. Dziękuję za kolejny rok na Twoim Blogu!
    Dziś życzę Ci szampańskiej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam te Twoje kartki- masz już rozpoznawalny styl i wielu wielbicieli:)
    Olu wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Buziaki

    Ps. nie wiem czy się załapię i miałam sie nie zapisywać, ale bardzo podobają mi sie Twoje prace, więc z chęcią coś przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo u Ciebie Olu jak zawsze, lubie czytać Twoje wypociny :) karteczki sliczne i pamiec blogowa miła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty :) Ten blogowy świat jest naprawdę niezwykły, te gesty są takie... magiczne - niby jest się tak daleko, a jednocześnie tak blisko...
    Uwielbiam Twój minimalizm, jest bardzo gustowny, zresztą tak jak już zostało to napisane w komentarzach powyżej ;)
    Wszystkiego cudownego, kreatywnego, twórczego, inspirującego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger