Twój styl zależy od Ciebie?

Zdarzyło mi się niedawno "przekopać" sterty zdjęć moich prac zalegających na dysku, po co mi było to kopanie oraz co z tego wynikło opowiem Wam przy okazji ale przyznam, że z zaciekawieniem zaglądałam do najstarszych folderów. Podziwiałam pierwsze koszyki, potem iglane frywolne supełki, szydełkowe oczy (bo oczkami raczej trudno to nazwać:-)) a na samym końcu kartki. I to właśnie te kartki zaczęły mnie zastanawiać, bo im bliżej byłam teraźniejszości w tych moich archeologicznych poszukiwaniach tym bardziej byłam zaskoczona. I nie mówię tu o postępach technicznych, które oczywiście kątem oka dostrzegam, ale o styl. Mam takie wrażenie, że te moje kartki są coraz mniej moje;-) Bo mimo uwielbienia dla prostoty i minimalistycznego skrzywienia coraz więcej na nich zdobień, scrapków, warstw a nawet kwiatków. Ale cóż "klient nasz pan", a że mimo trochę odległych od moich gustów klimatów, klei mi się całkiem przyjemnie, no i cel szczytny sobie obrałam, więc nie marudzę, tylko wyklejam. Sezon komunijny w pełni, terminy gonią z tego powodu na zdjęcia i to kiepskie bo wieczorne, załapały się tylko dwie. Jedna podoba mi się bardziej, ale nie powiem która:-). Pierwsza jest dla Karolinki...






Druga dla innej Karolinki, widać popularne to było wtedy imię. I jeszcze taki wniosek demograficzno - statystyczny mi się nasunął przy okazji tego klejenia, że chyba dziewczynki zdecydowanie przeważają w komunijnym roczniku. 

 




Zostawiam Was z moimi(?) karteczkami i pędzę do ogrodu, bo tydzień miałam strasznie siedzący i stęskniłam się za łopatą.


 Pozdrawiam słonecznie:-)

16 komentarzy:

  1. Ja nie mogę wybrać ładniejszej. Obie piękne. Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie piękne, choć moje serce skradła pierwsza :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ciekawi mnie, ktora kartka bardziej Ci się podoba, bo ja nie potrafie wybrać. Obie są śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie w ten majowy piękny wieczór jeśli mam być szczera trudno wybrać która karteczka ładniejsza obie są przepiękne fantastyczne zdjęcie dodane na dole moja przyjaciółka uwielbia wisterię Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego wieczoru oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych w prac

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki przepiękne! Glicynia szaleje;) Moja miała dopiero 3 kwiatostany, ale mam nadzieję że za parę lat i u mnie będzie tyle kwiecia;)
    Pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleńko obie karteczki są urocze i obie pięknie się prezentują. Myślę, że pierwsza jest bardziej w twoim stylu. Wisteria cudowna. U mnie niestety zbyt zimny mikroklimat. Wisteria mi marznie. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, pierwsza czy druga? druga czy pierwsza? ... ładnie tak rzucić w przestrzeń, że jedna bardziej i zostawić nas w męce niepewności? Obie boskie i cudne.
    Karolinka bardzo popularna wśród komunijnych dziewczynek, a wśród kawalerów znam trzech Nikodemów:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki rzeczywiście od Twojego stylu znacznie odbiegły, ale piękne są, co do tego wątpliwości nie mam.Jestem pewna, że Karolinkom się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Obie bardzo inspirujące:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Mnie urzekła pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wisteria Olu piękna!!! Komunijne tez, faworytka to ta pierwsza :) a jeśli chodzi o Twoje przemyślenia Olu co do dzieciarni komunijnej, u nas w tym roku żadnej Karolinki nie było a chlopcow było dwa razy wiecej niż dziewczynek wiec pewnie wszystko zależy od regionu :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie obie kartki są śliczne :)
    W ogrodzie masz pięknie !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. One są Twoje Oleńko. Wciąż są minimalistyczne tylko użyte elementy są bardziej ozdobne. Obie są śliczne ale myślę, że bliższa Ci jest pierwsza. A może się mylę?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają. Proste, estetyczne :). Jak dla mnie najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są obie :) Ślicznie dobrane kolorki i dodatki :) Ale ja bym stawiała na pierwszą hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki, a wisteria wspaniała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger