Wyniki candy :)

Dzisiaj króciutko i bez zbędnej pisaniny. Jedni mają szczęście w losowaniach inni niekoniecznie, tak to już jest i kropka :) Żadnych pocieszajek nie udało mi się  przygotować, bo klimat był mało sprzyjający;), więc postanowiłam wylosować dwie osoby, którym jak obiecałam, przygotuję nagrody zgodnie z ich życzeniem.

Chęć przygarnięcia prezentu urodzinowego od Oli wyraziło 36 osób, numerki przydzielił automatycznie Word zgodnie  z kolejnością dodania komentarzy, a jako sierotkę zatrudniłam losowe.pl.
Wyniki...





Ewie (ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com>>)  i Dorocie (dorotamakota.blogspot.com>>)
z całego serca gratuluję i od jutra zabieram się za robotę;)
Oczywiście poproszę o dane do wysyłki.

Bardzo dziękuję Wszystkim za udział w zabawie i całe mnóstwo ciepłych słów i serdecznych życzeń.

Pozdrawiamy
Ola i jej dwulatek:)

17 komentarzy:

  1. no masz, a było tak blisko:D
    obu wylosowanym gratuluje serdecznie i dziękuje za zabawę:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję szczęścia numerowi 9 i numerowi 14 (czyli zwyciężczyniom: Ewie i Dorocie), no i gratuluję spełnienia ich marzeń o wiklinowym zegarze i gwiezdnej frywolitce!!!
    Jako szczęśliwa posiadaczka wiklinowych i frywolitkowych (między innymi) prezentów od Oli wiem z własnego doświadczenia, jaką moc sprawiania radości mają jej kunsztowne prace.
    Pozdrawiam Jubilatkę, te dwie szczęściary, a także pozostałe 34 osoby biorące udział w grze, oraz wszystkich takich ja, którzy blog Oli mają w ulubionych:)):)):)):))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanym !
    Cholipcia, to ci szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynom gratuluję wygranej a Tobie za zabawę ;) już jestem ciekawa co tam zmajstrujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dopiero niespodzianka!!! Nawet nie wiesz Olu jak się cieszę. Będę miała cudną pamiątkę od Ciebie i piękny zegar do pracowni. Gratuluję również Dorotce. Dziękuję za wspaniałą zabawę i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :( :) Gratulacje dla wygranych:) Olu dziękuję Ci ślicznie za zabawę i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn!!! Dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałaś jak ziemia się zatrzęsła?!
    to tylko ja podskoczyłam z radości! ;-DDD

    przykro mi dziewczynki, może następnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje dla zwyciężczyń,trzeba tylko pozazdrościć i czekać następnego razu.Dziękuję za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki dla zwyciężczyń:))
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczynkom gratuluje wygranych i troche ubolewam , że nie na mnie padło, ale co tam mam już od Ciebie piekną tacę więc niech teraz kto inny nacieszy swoje oczęta Twoimi plecionkami.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger