26 komentarzy:

  1. śliczny ten zegar na pewno będzie dobrze się prezentował w twojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę piękny zegar, który obiecuje (foto 4), że będzie odliczał tylko słoneczne godziny, więc pojawił się blisko Ciebie akurat teraz, gdy jest najbardziej potrzebny:)))
    Tę skomplikowaną chwilkę powierz profesjonalistom, sama wyłącz wyobraźnię, albo włącz, ale po to, żeby przetwarzać piękno, do którego jesteś stworzona.... Wiem, to praca w kamieniołomach, ale siły wystarczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zegar, będzie odliczał szczęśliwe godziny, bo tylko takie będą. Ja w to wierzę. Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu cudny zegar :-). Oj tak Justynko takie zegary tylko szczęśliwe godziny odliczać musi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujący zegar! Niechaj odmierza tylko szczęśliwe minuty:)
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu zmajstrowałas piekny kolorowy tęczowy zegar. I myśl. tylko o tej tęczy kolorowej . Będzie dobrze, musi być !!!!!. Trzymaj się i powodzenia . !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny - jak to u Ciebie :) fajne są te akcenty kolorystyczne - to jakiś program tv? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tele Tydzień, rurki skręcała moja mama i tylko ona zna technologię uzyskiwania takich fajnych kolorowych rurek, ja tak nie umiem:)

      Usuń
  8. Jest piękny!!! I niech ta "chwilka" szybko mija, bo już nie mogę się doczekać kolejnej Twojej pracy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie poprostumartasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny! I jaki równiutki! :))
    Robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) Ciekawa jestem tej Twojej kuchni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje prace.Ja niestety nie potrafię skręcać z papieru.Może kiedyś spróbuję.Z ciekawością będę podpatrywać kolejne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!ja ciągle nie mogę się zdecydować na wyplatanie z surowych gazet,a jak oglądam takie prace to coraz bardziej mnie ciągnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najprostszy pomysł a wygląda bardzo efektownie i niezobowiązująco. Taki zegar pasuje chyba wszędzie. bardzo mi się podoba! Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegar piękny:)) Na pewno pięknie będzie się prezentował w Twojej kuchni:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te rurki a Twój zegar pokazuje całe ich piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ starannie wykonany - świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, nietypowy zegar :) wygląda świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo ciągle się przymierzam, ale nie wiem gdzie kupić mechanizmy zegarów i jak się zaczyna, może jakaś mała podpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanizmy kupuję w sieci w sklepach dla rękodzielników, wybór ogromny, wystarczy poszukać. Ja zaczynam normalnie jak każde kółko, po wypleceniu a przed malowaniem delikatnie rozchylam rurki na środku i wkładam w nie ołówek, żeby mieć dziurkę do przełożenia gwintu od mechanizmu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Pięęękny zegar. Mega staranne wykonanie. Podziwiam!!! Dzięki za wskazówkę jak wstawić mechanizm zegara. Sama właśnie zabieram się za wyplecenie zegara i dlatego szukając inspiracji trafiłam na Twojego bloga. Czy możesz mi powiedzieć jaką średnice ma ten zegar i ilu rurek użyłaś na samym początku? Dokładałaś jakieś w trakcie wyplatania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoczynałam tradycyjnie, krzyżakiem 4 na 4, potem oczywiście dokładałam, widać to na zdjęciach po układzie splotu. Zegar ma jakieś 20 cm średnicy. Pozdrawiam i życzę owocnego wyplatania:-)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź. Naprawdę piękne są Twoje prace.

      Usuń
  20. Udało mi się w końcu wypleść zegar :). Miałam małe problemy z włożeniem mechanizmu tak by wskazówki nie haczyły o tarczę (a tak sie starałam by był mega płaski, ale i tak problem się pojawił). W każdym razie sie udało:). Jeszcze raz dziękuję za inspirację i wszelkie rady :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger