Akcja motywacja.

Bo przecież optymistyczna motywacja jest dziś jak upragniona filiżanka gorącej, pachnącej kawy lub herbaty w jakiś paskudny wietrzny, jesienny dzień. 
Osobiście kawą delektuję się raczej popołudniami, ale uwielbiam ten moment, kiedy mogę wreszcie poczuć zapach świeżo mielonej kawy zwiastujący chwilę wytchnienia. Niestety, mój organizm nie zawsze się z kawą dogaduje tak dobrze jak ja, ale wtedy pozostają substytuty, które lepiej lub gorzej, smak prawdziwej kawy udają.
Wzór haftu powstał na zabawę "Abecadło z igły spadło">>, którą prowadzę razem z Anią. Przyznam nieskromnie, że z projektu wzoru jestem zadowolona a rozmaite wersje kolorystyczne, które podglądam na blogach dodają mi motywacji do dalszych prób projektowych. Swoją wersję haftowaną trochę źle rozplanowałam na kanwie więc zapewne kiedy świat do normalności powróci poszukam innej ramki. Na razie hafcik cieszy oko, oprawiony w to, co w domowych zapasach znalazłam.







Dla tych, którzy się z nami nie bawią, ale mają ochotę na krzyżykową wersję kawy wzór jest dostępny tutaj>>. Cały dochód ze sprzedaży moich wzorków jest przeznaczony na rehabilitację Lilki, czyli córki naszej blogowej koleżanki Reni>>.



Weekend jakoś strasznie szybko mi minął ale niedzielna, popołudniowa kawa jeszcze przede mną, a to znak, że jeszcze chwila oddechu od codzienności pozostała ;-)

Pozdrawiam i życzę Wam w tym niełatwym czasie pełnego optymizmu tygodnia.

18 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobnie z kawą, od kiedy przestałam ją pić, mój żołądek zdecydowanie czuje się lepiej, ale ja niekoniecznie.:))
    Haft znowu powala... Dla mnie to zbyt trudne, a może po prostu mnie nie ciągnie do tej dziedziny, chociaż oglądać Twoje prace bardzo lubię.
    Zdrowia życzę i powrotu do zdrowej rzeczywistości.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu dziękuję Ci za ten wzór bo jest świetny, zresztą nie ja jedyna tak myślę. A wersje kolorystyczne przyprawiają o zawrót głowy i fakt co jedne to ładniejsze. Twoja wersja tez mi się bardzo podoba a oprawa jest super mimo że jak piszesz zastępcza.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny wzorek
    Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się całość - nawet z tymczasową ramką - bardzo podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, możesz z niego być bardzo dumna. Uważam, że jest to bardzo udany Model :-) Twoja wersja piękna, taka trochę nostalgiczna, tak mi się jakoś skojarzyła. A na kawę zapraszam, na razie online, ale najchętniej w realu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny wzór, gratuluję pomysłu i wykonania. Ja także lubię kawę, ale piję tylko małą filiżankę. Okazuje się, że kawa wcale nie jest taka dobra dla brzuszka:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie nie wyobrażam dnia bez kawy, a właściwie bez 4 kaw, ale mam niskie ciśnienie i zwyczajnie ja lubię:)Haftami zachwycałam się już na blogach, ale i Twoja wersja jest cudna, nawet w tej zastępczej ramce:). Wielkie podziękowania i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu przyznam się,że ta wersja kolorystyczna bardziej mi się podoba niż moja. Wiadomo wspaniałe, jedynie słuszne kolorki to sprawiły i chyba zabiorę się za drugi model. Hasło znakomite. Wykombinuj kolejne tak trafne hasło, a myślę, że więcej dziewczyn będzie je chciało mieć. Buziaczki i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba taki motywacyjny obrazek - i rameczka również.
    Kawę lubię, szczególnie cappuccino - codziennie wypijam filiżankę, obowiązkowo z dodatkiem słodkiego wypieku i dlatego tu i tam przybywa, szczególnie w dolnej części ciała:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło :) Ja się dopiero uczę, ale już idzie mi coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie się prezentuje Twój napis :) super ramka dopasowana

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny napis i urocza filiżanka pod spodem :) Ja bez kawy nie mogę się obudzić (niskie ciśnienie), więc przynajmniej rano muszę ją wypić. Czasem też po południu ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Napis już oglądałam na innych blogach, i tak jak napisałaś, różnorodność pomysłów na kolory jest po prostu fantastyczna:)
    Ja też lubię kawkę, choć piję raczej mleko z kawą ;) najcudniejszy element picia kawy to właśnie ta świadomość że to chwila wytchnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny haft! a kawa....no cóż, trudno bez niej żyć ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już na blogach wiele wersji tego haftu, różnią się detalami. Twój obrazek bardzo mi się podoba - świetnie dobrane kolory.
    Serdeczności Oleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu swietna kolorystyke wybrałaś, niebieski i brąz widac ze sie lubia ;) brawo !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten hafcik. Ciekawie dobrana kolorystyka. Dziękuję za ten wzór i czekam na następny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję przepięknie za ten wzór Oleńko :)
    Kolory na Twoim wyszytym obrazku są świetnie dobrane,a ramka wg mnie pasuje idealnie :)
    Serdecznie pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger