Gwiazdka w maju ;-)

Dzisiejszy poranny przymrozek był doskonałym podsumowaniem tegorocznego maja. Chociaż doskonały, to nie jest chyba, w kontekście majowych oczekiwań, dobre określenie;-) 
No cóż, zimny maj powolutku odchodzi do historii a ja wpadam do blogosfery, w której ciepło i przyjaźnie niezależnie od pory roku aby pochwalić się majowym, krzyżykowym Mikołajem.
Mimo mroźnego poranka słońce przygrzewało dziś całkiem mocno więc popijając popołudniową kawusię z ochotą  pokrzyżykowałam w plenerze zasiadając pod ciągle pachnąca majem glicynią, która kwitnie w tym roku bardzo skromnie, bo majowe przymrozki skutecznie ogołociły ją niestety z  kwiatowych pąków:-(. 
Racząc się zapachem tego co na krzewie pozostało dokończyłam hafcik, który szykowałam na majowy odcinek zabawy Choinka 2019 na blogu Kasi>>.
Wzór zauroczył mnie swoim optymizmem i chociaż nie bardzo radzę sobie na razie z back stitchami (tym bardziej takimi mikro;-)) postanowiłam uwiecznić go na kanwie a potem oprawić w skromną i prostą jak zwykle karteczkę.
Ciepło odziany Mikołaj z zieloną choinką, to dobre alter ego tegorocznej majowej aury. W zachodzących promieniach wyczekanego słońca prezentował się dziś tak:






Mikołaja posyłam oczywiście do Kasi


A ponieważ krzyżyki zostały także oprawione w kartkę, to myślę, że nadają się również na zabawę na blogu DIY - zrób to sam>>, na którym Ania>> zaprezentowała kilka sposobów oprawiania haftu.
Ze względu na ubogi warsztat, korzystam z najprostszego sposobu, czyli prostej, wycinanej z papieru ramki. Nie wszystko wyszło dobrze, ale narzekać nie będę;-).



A od jutra podobno wraca wiosna...






Wygrzejemy się nareszcie :-D
czego Wam i sobie życzę, na nadchodzący, czerwcowy już weekend.

17 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś mnie tym majowym Mikołajem... ;) ja nawet zimą nie umiem sięgać po takie gwiazdkowe/zimowe klimaty a co dopiero wiosną... ;)
    Świetny wzór i cudne, staranne wykonanie... ta prosta ramka pięknie podkreśla urok obrazka :)
    Ja też mam nadzieję, że już wiosna zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosny hafcik, super karteczka Olu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziecka uwielbiam takie wesołe przedstawienia Mikołaja więc Twój radosny, z nutką szaleństwa mnie zachwycił :)). Świetna kartka, pięknie oprawiona :)). Olu ależ masz piękne kwiaty, jak w bajkowym ogrodzie :) Miłego dnia! U nas już słoneczko świeci i jest ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu ale świetny ten Mikołaj , cudny hafcik i super oprawiony . Nie narzekaj bo jest perfekcyjnie !!
    Dziękuję , że posłałaś go na moją zabawę na blogu DIY. Tam mu będzie bardzo dobrze i zawalczy o nagrodę :-).
    Pozdrawiam i ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam, że wiosny już nie będzie tylko od razu lato :) Mówisz "przymrozek" - normalnie katastrofa. U nas noc i poranek dość ciepły a dzień był słoneczny i piękny. Mam nadzieję, że tak już zostanie.
    Nie mam u siebie glicynii ale zawsze z zachwytem oglądam jej kwiaty, są cudne.
    Wesolutki ten Twój Mikołaj Oleńko, zrobiłaś śliczną kartkę.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie od początku do końca :-) a że trochę chłodno było, to już nie pamiętamy. Ja np. zachwycam się pięknie uśmiechniętym Mikołajem, wzór rzeczywiście do zakochania, a na Twojej kartce to już na 100% miłość od pierwszego wejrzenia :-) Glicynia może skromniejsza, ale niezmiernie zachwyca, ciekawe czy u mnie bu się uchowała? Pozdrawiam serdecznie i baaaardzo gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość nietypowy pomysł Mikołaja w maju, ale właśnie mi uświadomiłas, że w tym roku to dobrana para:((
    Kartka jak wszystko u Ciebie piękna, taka przejrzysta.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i bardzo pozytywny hafcik :) piękna kartka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj jest mega!! aż się dziób uśmiecha od ucha do ucha:)
    Kartka jak zwykle świetna i taka Twoja.
    Maj sie skończył, zobaczymy co nam czerwiec przyniesie, bo choć miało być tak fajnie to u nas pochmurno i o grzaniu mowy nie ma
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale uroczy i tyle w nim optymizmu. Na wysoki hafciarski level się wspięłaś. Brawo Ty! Świetna kartka, ten hafcik wiele nie potrzebuje, jest piękny sam w sobie i nie warto odwracać od niego uwagi innymi ozdobnikami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosny nie było w tym roku. Od razu u mnie jest lato, ponad 30 stopni :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oleńko po prostu czad. Mikołaj skradł moje serducho i nic nie zmieni tej miłości. Oprawiony perfekcyjnie. Glicynią zachwycam się zawsze gdziekolwiek ja widzę, niestety u siebie nie mam szans na uprawę tego cudu. Zbyt zimno. Pozdrawiam Olu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie Olu czytać Twoje wywody:) bo prace uwielbiam :) Mikołaj uroczy i podziwiam Cie za nowa technikę !!! U nas glicynie rewelacyjnie kwitły obsypane kwiatami wiec pewnie wszystko zależy od regionu :) usciski słoneczne z dzikiego zachodu 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, radosny Mikołaj na ślicznej kartce :) U mnie albo leje deszcz, albo praży słońce. Jedno i drugie nie zachęca do wyjścia na dwór, ale wolę już letnie upały od tej przedłużającej się zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie zrobiona kartka! cudne kwiaty masz w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały Mikołaj! i jak superaśnie wygląda na zielonej łączce! i popatrz jak bardzo na czasie, bo maj był taki zimy, że można by powiedzieć i nie skłamać, że w dawkach homeopatycznych.
    Jak zawsze przepiękne zdjęcia!

    (Ojoj, sobie ucięłam trochę komarka, jak ten niekumaty niedźwiadek)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też wyszywałam tego mikołaja i backstitche są w nim okropne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger