Na szaro-biało.

Minęły jakieś cztery miesiące odkąd zaczęłam swoją przygodę z papierową wikliną. Pochłania mi to każdą wolną chwilę i wciąga coraz bardziej. Ciągle jakieś pomysły chodzą mi po głowie, tym razem postanowiłam wypleść coś dla siebie.  Najpierw powstał zwyczajny biały koszyk prostokątny z nutkami. Ponieważ, jak zazwyczaj w codziennych gazetach, brzeg gazety był raczej żółtawo- szary więc koszyk jest trochę wybielony przed lakierowaniem.

 Potem wymyśliłam sobie, że przydał by się  jakiś komplecik do pokoju, żeby w końcu coś z tych moich wyplatanek zostało w domu. W ten oto sposób powstał komplet szaraków (lubię szary kolor) okrągły koszyk, osłonka na doniczkę i lampionik. Szare rurki dodatkowo przetarłam biała farbą, żeby je trochę rozjaśnić. Nawet mi się efekt końcowy spodobał i komplecik powędrował do salonu:)




2 komentarze:

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger