Z Marilyn

Kolejny koszyczek wypleciony na podarunek powstał pod koniec sierpnia, ale ostatnio ciągle praca i praca no i brak czasu, więc trudno uzupełniać zapiski na bieżąco. Na plecenie też czasu brak, ale staram się w ramach odpoczynku coś powolutku sobie wyplatać a przynajmniej pokręcić trochę rurek dla odstresowania:). Zamówiony podarunek to miało być coś szaro - czerwonego. Poszukując pomysłu natknęłam się na obrazek MM, który spełniał te warunki a na blogu Maggi oglądałam niedawno przepiękne misy z damami. W ten oto sposób powstała moja wersja koszyka z damą. Do kompletu dorzuciłam jeszcze lampionik w tych samych barwach ale nie zdążyłam go sfotografować, bo całość został szybko podprowadzona przez osobę zamawiającą:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim, którzy pozostawionym słowem mobilizują mnie do pracy:)

Copyright © 2014 Papierolki , Blogger